hoge temperatuur!!!

A

Anoniem

Guest
ik heb een vraagje.
over 2 dagen heb ik mijn nod. ik schommel normaal heel erg met mijn temperatuur. is eigelijk geen touw aan vast te knopen. nu heb ik al ongeveer 10 dagen een vrij hoge temperatuur en ook constant.ik vind wel  een beetje vreemd want dat heb ik normaal nooit.zijn er nog meer meiden die dit hebben en heeft dit iets te beteken? ik hoop dat iemand me hier iets over kan vertellen.
groetjes duufke

Het klopt dat je temp hoog is/blijft die zakt namelijk weer als je ongi word.

quote: duufke schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-04-2007 19:06:46'));

ik heb een vraagje.
over 2 dagen heb ik mijn nod. ik schommel normaal heel erg met mijn temperatuur. is eigelijk geen touw aan vast te knopen. nu heb ik al ongeveer 10 dagen een vrij hoge temperatuur en ook constant.ik vind wel  een beetje vreemd want dat heb ik normaal nooit.zijn er nog meer meiden die dit hebben en heeft dit iets te beteken? ik hoop dat iemand me hier iets over kan vertellen.
groetjes duufke

hoi duufke ik weet niet of je pas geleden met de pil gestopt bent.. maar daar kan het ook aan liggen.. dat dit je 1e cyclus is dat je lichaam weer zelf alles in de hand heeft..

Liefs Iris

Terug
Bovenaan