hoge temperatuur

nou heb ik ook weer iets hoor , zoals jullie onderhand wel weten heb ik vorige maand een hsg gehad en daarna 3 weken gebloed en nu heb ik sinds gisteren een hoge temp ( 37,2 en 37,3 ) dat is normaal pas na mijn eitje , zou ik nu al mijn ei hebben gehad of is mijn cyclus dus daadwerkelijk helemaal van slag ?
wie kan me hiermee helpen ?
alvast erg bedankt meiden
groetjes janet

Hoi Janet,

Las net je vorige berichtje dat je verwacht dat je NOD rond 18 augustus. Als ik zo eens naar de datum kijk dan zou het heel goed mogelijk kunnen zijn dat je nu je eisprong gehad hebt. Ik hoop dat jullie nog hard aan het "werk" zijn geweest. Was je de hsg test verder wel goed gegaan?

Succes ermee!
Groetjes
patricia

ja , verder was alles goed bij de hsg en , denk niet dat ik mijn ei al had gehad want , ik heb nog geen last van het slijm zal ik het maar zo noemen danen nog geen steken in mijn borsten en dat is bij mij het teken van de ovulatie en nu had ik van af gisteravond al wel een paar steekjes dus , binnen korte tijd zal het denk ik zover zijn , dus mijn nod datum kan ik verschuiven maar , weet nog niet de datum maar , die zal ik doorgeven zodra mijn eitje is geweest oke ?
verder heb ik al wel afscheiding ,ook sinds gisteren maar , nog niet de goede soort , dit was gewoon wit en droog , zoals ik al zei   1 dezer dagen zal het goed zijn en dan laat ik het je weten

Terug
Bovenaan