hoge temperatuur

Onze dochter (4,5 mnd) heeft 's middags/'s avonds steeds 37,6 tot 37,9. Ze maakt geen ongelukkige of suffe indruk, heeft genoeg plasluiers, drinkt goed en is vrolijk.
Weet iemand hoe dit komt?

Dank, groeten Meggie
 
Hi,
Soms hebben kinderen zonder enige verklaring verhoging. Deze temp is niet erg hoog. Tot 38,5 is het verhoging daarna koorts.

Zolang ze verder niets bijzonders heeft lekker genieten.

Groetjes
 
Onze zoon had dat ook. Geen tandjes, niet te warm gekleed maar gewoon altijd hoog. Ik had de indruk dat het kwam omdat er vocht achter het oor zat (beginnende oorontsteking). Dat bleek ook het geval. Hoeft bij jou niet zo te zijn natuurlijk, maar het is in ieder geval een reactie van het lichaam om voor iets te vechten, wat het ook is. Als het geen koorts is, hoef je je geen zorgen te maken zeggen ze....kan me voorstellen dat je dat wel doet. succes!
 
Mijn dochter van 6,5 maand heb ik stad en land mee afgelopen omdat ze dus 37,7 tot 38 heeft sinds een aantal maanden... ze kunnen niks vinden en toch heb ik het gevoel dat ze ziek is... ellende gewoon !!!
 
Mijn dochter heeft bijna altijd een temperatuur boven de 37,5 en het schijnt dat dat bij sommige baby's hun normale temperatuur is. Ik maakte me ook zorgen, maar er was nooit iets anders aan de hand.
 
Terug
Bovenaan