Hoge wreef

Bas is nu 12 maand en begint al aardig rond te stappen. Ik had al wat schoentjes thuis maar hij past nergens in.
Hij heeft namelijk een erg hoge wreef.....

Heeft iemand enig idee waar ik schoenen kan kopen voor een hoge wreef?

Hoi,

bijna alle baby's hebben een enorm hoge wreef helaas en zodra je probeert schoentjes aan te wurmen spannen ze hun voet aan of buigen hem juist zodat je met geen mogelijkheid de voetjes in de schoentjes krijgt. Vaak is het zo dat je, als je een schoentje naast de voet houdt, ziet dat het makkelijk moet passen maar is het echt een gefriemel met die rare wiebeltenen en wiebelige voetjes om erin te komen. Helaas...

Ik had een poos geleden antislipsokjes gekocht voor stijn zodat hij wat meer grip heeft op onze novilonvloer. Ideaal want hij glijdt nietuit, maar die schoenen willen nu helemaal niet meer aan en daarom heb ik maar gewone sokjes erbij gehaald voor als we weg gaan. Met dat mooie weer van de laatste dagen krijgt hij trouwens niets aan zijn voetjes, gewoon lekker bloot. Is ook veel beter.

Groetjes van marloes

Het ziet er heel leuk uit al de babyschoentjes, maar aankrijgen is een ramp.
Daan draagt eigenlijk altijd lederen slofjes, met elastiek in de bovenkant.
Kun je gemakkelijk aantrekken en zelf kan hij ze niet uittrekken.

Zelf heb ik alle schoentjes die ik ooit gekregen heb alweer in de zak zitten om weg te doen.
Gewoon lekker op de sokken of zelfs blote voeten laten lopen met dit weer, ook veel beter voor de ontwikkeling van de voetspieren.

gr Saskia

Marissa heeft Adidas slofjes en La Coste slofjes die allebei super goed passsen. Ze zijn ook echt hoog bij de wreef. Het zijn eigenlijk wel schoentjes maar dan met zachte zool. Met harde zool heeft ze K-Swiss, ook die hebben een hoge wreef maar die mag ze pas aan als ze al goed kan lopen. Als het even kan heeft ze ook lekker blote voetjes en anders heel vaak haar slofjes aan van oxxy. En als we echt weg gaan of als het wat kouder is dus die andere.

Terug
Bovenaan