hogedruk spuit gebruiken

<p>Het mooie weer begint langzaam weer en mijn vingers kriebelen alweer om de tuin op orde te maken. </p><p>Wij hebben een mooie net nieuw aangelegde tuin en de tegels wil ik graag zo houden. Ze zijn in de herfst nogal groen geworden en ik wil ze daarom graag even afspuiten met de hogedruk reiniger, maar is dat wel zk verstandig nu ik zwanger ben? </p><p>Of kan ik het beter aan mijn man overlaten? </p>

Heb je er goed controle over? Zou niet willen dat het uit je handen los schiet en misschien je buik raakt. Hoe ver ben je? Als het nog vroeg is kan et geen kwaad maar hoe verder je bent met de zwangerschap, des te minder 'buffer' heeft je kleine.

@Lady's mom: ik ben nu 13+3 dus nog redelijk  t begin. 
Ik had het idee dat de trillingen misschien niet zo prettig zouden zijn voor je spieren. 
Als ik het idee heb dat er ook maar een klein risico aan zit dan vraag ik mijn man gewoon om het te doen, het is alleen dat ik minder werk dan hij waardoorik het klusje sneller en makkelijker kan klaren, en hij doet al zoveel de laatste tijd.. Nouja ik regel gewoon iemand die het even doet denk ik, lijkt me beter ?

Oja... Ik heb t ding prima onder controle hoor, schiet niet zomaar uit mn hand. De druk trilt alleen wat misschien teveel doortrilt.. 

Oh bij 13 wkn kan je het op zich zelf. Als je vind dat de trillingen te veel worden kan je altijd stoppen. 
Het is altijd wel beter om iemand anders het te laten doen maar het kan volgens mij geen kwaad. 

@Crazy ik moet binnenkort toch weer naar de vk, dan vraag ik het dan wel. Speciaal bellen voor iets dat geen haast heeft hoeft niet. Dan wacht ik even :) 

Ik laat mijn man het gewoon maar doen voor de zekerheid, lijkt me beter. 

Terug
Bovenaan