Hogere temperatuur

hoi claudine,
ik weet t niet precies, maar ik kan je wel vertellen wat ik de afgelopen cyclus heb gehad. mn ei kwam heel laat dus was ik ongerust en ging s avonds tempen: 37,2!!! (normaal 36,5 voor eisprong) dus dacht ik ojee, mn ei is al geweest. maar t was toen ook echt heet buiten! (en bij ons binnen ook) toen de volgende ochtend getemperatuurd en was gewoon 36,5.... dus bij mij was t smorgens gewone temp. ondanks de hitte. nou is t bij ons s morgens ook wel weer afgekoeld in de slaapkamer, ik weet nie tof dat er iets mee te maken heeft. ik ben benieuwd wat voor bevindingen anderen hebben, want ik vroeg t me toen ook af...liefs, lis

Hoi meiden,
Mijn temperatuurlijst was ook een zooitje vorige week (temperatuur was twee tienden hoger dan normaal voor de eisprong en twee tienden lager dan normaal erna). Ik dacht dat het kwam door de miskraam, maar het kan natuurlijk ook aan de buitentemperatuur gelegen hebben. Sinds zaterdag is het weer zoals normaal voor de eisprong. Met een beetje geluk 'meet' ik binnenkort een eisprong!

Liefs, el

hoi el,
ik kan me best voorstellen dat je hormoonhuishoudign na de miskraam een beetje verstoord is. gelukkig is t nu weer goed. dan komt dat ei ook vast wel weer binnenvallen!
ik ga straks op vakantie ook tempen, ben benieuwd of dat goed gaat.... want er kunnen blijkbaar toch best veel dingen invloed hebben op de temp, dat geloof ik ook wel ja. hopelijk wordt ik niet onderkoeld in ons tentje, dat ik dan mn eisprong mis! maar ik neem wel wat testjes mee ook....
veel groetjes, lis

Terug
Bovenaan