hoi 36 jaar en toch nog zwanger we zijn super blij .

A

Anoniem

Guest
zijn er vrouwen van deze leeftijd op deze site . en kan het zijn dat ik nu veel meer last heb van alle zwangerschaps verschijnselen want ik heb nu last van dingen die ik bij mijn andere zwangerschappen niet heb gehad maar ik heb dan ook 2 jongens wie weet is dit een meisje. maandag mijn eerste echo ben ongeveer 8 weken hoop dat er dames zijn die nog goeie tips hebben. groetjes jeanette

quote: jeanette35 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-07-2007 13:29:38'));

zijn er vrouwen van deze leeftijd op deze site . en kan het zijn dat ik nu veel meer last heb van alle zwangerschaps verschijnselen want ik heb nu last van dingen die ik bij mijn andere zwangerschappen niet heb gehad maar ik heb dan ook 2 jongens wie weet is dit een meisje. maandag mijn eerste echo ben ongeveer 8 weken hoop dat er dames zijn die nog goeie tips hebben. groetjes jeanette

Hoi Jeanette,

Ik word dinsdag 37 jaar en heb een dochter van 13 jaar en wij zijn superblij dat ik zwanger ben.
Alleen de misselijk heid en bandenpijn en zeer moe vallen tegen.
Maar dat zal wel bij de leeftijd horen.
16   juli krijg ik een nekplooi meting .
Als dat goed is gaan we geen verdere onderzoeken laten doen.
En hoe zit het bij jullie?
Al een eerste termijn echo gehad?
Spannend allemaal he?
Kan niet wachten tot de eerste 3 maand voorbij zijn

Geniet van je zwangerschap

Groetjes Wendie  

Hoi Jeanette,
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben net als jij 36 en nu zwanger van mijn vierde kindje. Is echt de laatste voor mij hoor, vier is genoeg!
Heb je al zo'n last van kwaaltjes, dan kan het misschien ook een tweeling zijn. Daar maak je meer kans op als je wat ouder bent. Ik had dit keer ook heel veel last van misselijkheid en moeheid, veel erger dan de vorige keren en wat bleek, qua aanleg was het oorspronkelijk een tweeling alleen eentje is in een vroeg stadium opgehouden zich te ontwikkelen. Schijnt heel erg vaak voor te komen. Ik moet zeggen dat ik heel blij was dat het er uiteindelijk maar eentje bleek te zijn.
Tips heb ik helaas niet voor je. Wel weet ik dat mijn schoonzus ook compleet andere zwangerschappen heeft gehad en toch kwam er twee keer een jongetje uit. Zelf heb ik twee meiden (7 en 4) en een jongentje (1). Bij mij had ik bij de jongen wel een andere zwangerschap met andere kwaaltjes. Het blijft gissen toch! Ook dit keer weet ik niet wat ik krijg, vind ik wel lekker spannend.
Succes alvast bij je eerste echo.
Ivy

hoi hoi

ik ben eugenie ik wordt 16 juli 37 en hoop een deze weken te bevallen van nr 4
en ik heb al drie meiden   van 17,bijna 16 en 1 jaar
ik wens je een goede zwangerschap toe

gr eugenie

Hoi hoi,

Jawel, ook ik ben alweer 35 jaar geworden (afgelopen juni).
Wij hebben al twee zoons van 5 en (bijna) 7 jaar.
En nu in verwachting  van een broertje/zusje voor ze. (We weten ip al wat het wordt, maar dit vermeld ik nog maar niet op de site, wie weet leest iemand het die we kennen...)

Wij wonen sinds 2 jaar in zweden en hier krijg je alleen met 18 weken zwangerschap een echo. Alles zag er (zover ze kon zien) goed uit, het kindje bewoog goed, de berekende datum kwam overeen met mijn eigen uitgerekende datum. Ik heb niets gehoord over een evt nekplooimeting en andere onderzoeken en er zelf ook niet om gevraagd. Het voelt goed (effe afkloppen)... dus ik ga er maar gewoon uit dat het gezond is. Trouwens als het het syndroom van Down zou hebben, zou het ook welkom zijn. Maar ja, we hopen natuurlijk dat het gewoon gezond is.

Gefeliciteerd en geniet ze van je zwangerschap!!
Liefs Renata.

hoi leuk dat jullie hebben gereageerd . ben vandaag voor mijn echo geweest en het is allemaal goed krijg op 3 augustus de echo voor de nekplooi meting maar ben super blij dat ik het hartje zag kloppen en ja die kwaaltjes ja die nemen we er maar. we krijgen er wel iets moois voor terug . groetjes jeanette

Terug
Bovenaan