hoi alle damens die problemen hebben met het Forum!!!!!

Ik lees overal een beetje dat een hoop van jullie problemen hebben met het Forum.
Ik heb dat ook een hele tijd gehad dat ik een berichtje schreef en dat ie er helemaal niet op stond.Dat ik de computer de volgende dag aan deed en dat ie er dan pas op stond dat vond ik echt vreemd.... met de datum van de dag ervoor,Of dat ik reacties zie onder mijn verhaaltje en als ik er op klik toch niks staat.
Ik weet niet of jullie het weten maar ik veranderde de aantal berichten per pagina hij staat standaar op 20 ik veraderde het vaak naar 33 of soms naar 14 in idergeval een beetje puzzelen.
Ik las dan ook vaak berichten die ik nog die dag niet gelezen had.
Ik hoop dat dit een beetje helpt.

Ik hoor graag van jullie of het gelukt is en of het al wat beter gaat dan????

Hoi Niem,

Ik had dat inderdaad ook vaak. Ik maak er vaak 99 van en dan verschijnen er ineens nieuwe berichten.. heel raar. Mijn ongesteldheid heeft trouwens flink doorgezet gisteren dus ik mag denk ik woensdag met de Clomid beginnen!! Spannend! Ik laat je nog weten hoe het is gegaan maandag.

Hoe is alles met jou? Ben je al van je ongi af?

Dikke kus F.

Hoi F
Goed joh dat je toch ong bent geworden.
Maar dat betekent dat je twee weken geleden toch een eiersprong gehad hebt.

Ik heb voor het eerst in mijn leven een ongi gehad van 3 dagen vind ik wel erg kort het is meestal 5 dagen vreemd maarja. Ik zie het woe wel wat ze allemaaal te zeggen heeft.
GR NIEM

Terug
Bovenaan