Hoi allemaal, ff voorstellen!

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik ben Renata en 29 jaar heb 1 zoontje van net 2jaar (eergisteren) en ben nu iets meer dan een half jaar gestopt met de pil.
Vind het wel leuk als ze met elkaar kunnen spelen maar merk dat het toch snel gaat en dat hij dan al weer 3 zou zijn als er een 2e mag komen,
dus ik hoop dat het niet lang meer duurt, maar mijn cyclus is nogal wisselend en dat had ik met de eerste ook wel maar ging toch na 4 maanden naar regelmaat, nu merk ik dat er wel 35 dagen en zelfs een keer langer tussen zat.

Ben nu weer over tijd (denk ik ) maar merk zelf nog niet zo veel, dacht dat ik nod tussen 25 en 28 juli had maar heb dat al meer gehad en dan toch teleurgesteld terwijl ik toen dacht dat ik wel van alles voelde!! dinsdag wil ik een test doen dus, wie weet!!

Vind het leuk om te lezen hoe het met jullie gaat en dat ik toch ook veel herkenning lees
Heb gisteren kennis gemaakt met sam24 en vind het heel leuk voor haar dat ze nu zwanger is hihih,  
hoop dat ik met meer kan chatten, doei
Renata

Hoi Renaat !!

Welkom op dit verslavende forum !!! Ik antwoordt meestal niet echt veel maar lees zeker elke dag alle perikelen van onze lotgenoten !!!!

Hoop voor je dat je een positieve test krijgt deze maand, het is je gegund.

Ik ben Bianca, 36 jaar en zit momenteel in ronde 4 voor het eggie !!! eerste kindje overigens.

veel plezier !!!

Bianca

Hoi bianca
Leuk dat je reageer, dit is voor mij echt nieuw ben meestal niet zo een type dat via internet klets maar heb me eigen er maar ingegooid en vind het nu al geweldig verslavend, het is fijn om erover te kunnen praten en lezen dat er veel na de pil rommelen met hun cyclus had dat al wel gelezen maar ja om mij heen worden de meeste toch wel erg snel zwanger terwijl ze ook de pil slikte. Ben jij al lang bezig met chatten, Ik ben gisteren begonnen.
Ben nu weg!! gaan op visite
Dus gauw tot chats.

Doei Renata

Hoi Renate, welkom.

Ook ik ben al moeder en onze dochter is nu 26 maanden.
Hoop dat je snel zwanger bent. Succes!

Groetjes TeHa

Hoi Renata!
Ik ben Suus, ook 29 verlangend naar  ons 1e kindje. Nog gefeliciteerd met je zoontje! Hopelijk ben je zwanger. Erg is dat hè als je de hele tijd zit te denken of het wel of niet is! Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn want je hoort ook wel dat het dan negatief werkt. Maja jij weet in ieder geval dat 't wérkt.
Hopelijk spreken we elkaar nog meer.
Groetjes van Suus.

Hoi Renata,

Ook ik heb me hier net aangemeld.
Ik ben 25 en zit in ronde 5.

liefs Bibbi

hoi Renate

Welkom

Ik ben ook nieuw, en heb ook een zoontje hij is alleen 3.
Wij zij ook net bezig voor een 2e, zou vandaag ongesteld moeten worden, is nog niet gebeurd maar ja de dag is nog niet voorbij.
Ik hoop voor je dat het ook lukt deze maand

Groetjes
Chantal

Hoi allemaal,

Bedankt voor de reacties!
Hoop dat het bij jullie ook gaat lukken!
Het is nog steeds geen nod ben nu denk ik 3 dagen over tijd maar ik heb geen test in huis erg he!   denk dat  ik ook wel een beetje bang  ben om te testen vooral voor de teleurstelling omdat ik dan weer overtijd was en dan denkt dat je  zwanger bent en ook dat mijn cyclus dan zo`n   puinhoop is.
Maar ik heb wel wat bruin blè slijm verloren en dacht dat het door zou zetten omdat het normaal ook zo begint, maar heb vandaag niks meer gezien. Kan pas dinsdag om een test, omdat ik maandag moet werken.

Voor degene die ook voor de 2 e bezig zijn...hebben jullie ook dat als ze rond 2 jaar zijn dat er veel mensen al vanuit gaan dat je voor een 2e bezig bent of vragen "Nog geen tweede??" Snap wel dat het veel gebeurt maar ze staan er denk ik niet bij stil dat het niet altijd wil lukken en hoe je daar op moet reageren.

Groetjes Renata

Terug
Bovenaan