hoi allemaal kom me even voorstellen

hoi allemaal,

op de eerste plaats allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!

zal me heel even kort voorstellen, ik ben esther ben 34 jaar jong, ben 6 wkn zwanger van ons 4de kindje.
ik heb afgelopen maandag al een echo gehad, omdat mijn vorige zwangerschap een tweeling was.
dit is dus mijn 3de zwangerschap en mijn 4de kind.

ook ik ben s'morgens misselijk en s'middags erg moe!! heb last van mijn borsten en heb een hele groote eetlust maar krijg niks op!!!! haha.

mijn uitgerekende datum is 3 juli, leuk eindelijk een zomerkindje!!!!!

veel succes met al jullie zwangerschappen hoop snel van jullie te horen.

groetjes esther

Hoi Esther,

Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Je kwaaltjes klinken erg bekent. haha, alleen ik kan wel heel veel eten, gooi het er alleen vervolgens weer uit. Maakt ook niet uit hoeveel ik per keer eet, Is alleen s'avonds. Overdag hou ik het gelukkig nog wel binnen.
Maar het hoort er allemaal bij he.
En hoe vinden je andere kinderen het dat er een broertje of zusje bijkomt?
Voor mij is het de eerste en allemaal erg spannend, vorige week nog onder narcose geweest, dus hoop dat alles nog goed gaat. Bij elk pijntje hoop ik dat het normaal is. Mag de 17e voor een echo, dus nog even afwachten. Vk zei dat ik me niet echt druk moest maken. Maarja das makkelijk gezegt natuurlijk.
In ieder geval jij ook succes natuurlijk.

Liefs Noor

Hoi Esther,

Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Je kwaaltjes klinken erg bekent. haha, alleen ik kan wel heel veel eten, gooi het er alleen vervolgens weer uit. Maakt ook niet uit hoeveel ik per keer eet, Is alleen s'avonds. Overdag hou ik het gelukkig nog wel binnen.
Maar het hoort er allemaal bij he.
En hoe vinden je andere kinderen het dat er een broertje of zusje bijkomt?
Voor mij is het de eerste en allemaal erg spannend, vorige week nog onder narcose geweest, dus hoop dat alles nog goed gaat. Bij elk pijntje hoop ik dat het normaal is. Mag de 17e voor een echo, dus nog even afwachten. Vk zei dat ik me niet echt druk moest maken. Maarja das makkelijk gezegt natuurlijk.
In ieder geval jij ook succes natuurlijk.

Liefs Noor

hoi noor,
jij ook gefeliciteerd!!!!
mijn andere kids vinden het geweldig nog een baby, alleen mijn zoon vind dat het een jongen moet worden anders vind hij het niet eerlijk zegt hij.
ik hoop voor jouw ook dat alles oke is, zelf zou ik ook een beetje zenuwachtig zijn of alles oke is.
wanneer ben je uitgerekend?
en ja de kwaaltjes horen er nu eenmaal bij, voor mij is het extra moeilijk ik werk in een slagerij en ruik de hele dag vlees en etenswaar, dat is niet fijn ik hoop dus dat dat kwaaltje snel over is. haha
maar zolang jij last hebt van die kwaaltjes zal zeker alles goed zijn, anders had je hier geen last van!!!!
tis wel spannend z'n eerste zwangerschap he??
weet je fam. het al of wachten jullie nog even?
ik wens je veel succes en hoop snel van je te horen.

groetjes esther

Hoi Esther,

Van harte gefeliciteerd met je derde zwangerschap laat ik maar zeggen. Voor mij is het de tweede zwangerschap ben afgelopen februari bevallen van een dochter dus we zijn er weer lekker snel bij. Over 2 weken mijn eerste echo kan niet wachten wil het bewijs weer zien dat het echt in je buik weer zit.Nou sterkte met je zwangerschap en geniet er maar weer van.

Groetjes Margot

Hey Esther,

Ja ik denk idd ook maar zo, als het niet goed was voelde ik me lichamelijk waarschijnlijk stuk beter. Dus ben wel blij met die kwaaltjes. haha. Maar idd is erg spannend, echt geen idee wat ik kan verwachten. Je hoor wel genoeg verhalen, maar meemaken is toch weer heel anders.
Ik ben 1 juli uitgerekend, en moet 17e naar de vk. Dan zullen we de definitieve datum horen. Dit is zelf beetje uitgerekend.
Veredr hebben we gister het nieuws aan mijn schoonouders verteld. Mijn schoonmoeder werd 50 en gingen bowlen en uit eten. Aangezien ik mijn eten s'avonds bijna nooit binnen hou, was ik bang dat het zou opvallen. haha Dus toen toch maar verteld.
Hopelijk vanavond aan mijn ouders vertellen. Maar moet nog even kijken of ze wel thuis zijn. Willen het nu ook aan de rest vertellen natuurlijk.

Ik begrijp dat jij 2 dochters en 1 zoon heb. Dan heeft hij natuurlijk wel een beetje gelijk. Haha Zou leuk zijn als het een jongen wordt. Ik heb altijd gezegt dat mijn eerste een jongen zou worden, maar nu het zover is heb ik echt geen idee meer.

Nou hou me op de hoogte zou ik zeggen.

Liefs Noor

Terug
Bovenaan