Hoi allemaal, nieuw hier en vreselijk zenuwachtig!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik ben Kim en nieuw hier en heeeeeeeeeeeel erg zenuwachtig. Mijn vriend en ik zitten nu in ronde 2.

Wel nu is het zo dat ik 23 á 24 augustus ongi had moeten worden, maar nee hoor tot op de dag van vandaag nog niets. Ik heb eergisteren getest maar neg. getest. toch raar want ik ben al 5 dagen overtijd. En wat ik juist zo raar vindt is dat ik geen kenmerken heb van een eventuele zwangerschap. Het enige is dat ik het al een dag of drie vreselijk koud heb en weer vlinders in mijn buik voel(zelfde als je verliefd bent). Ben niet misselijk ofzo.

Wie heeft hier ervaring mee, ik kan mijn gedachten nergens anders meer bij houden

groetjes en succes allemaal

Hoi Kim!

Welkom op t forum! Ik herken heel veel in wat je schrijft.   Ik zit in de derde ronde voor ons eerste kindje. Ik had 25 aug ongi moeten worden. Afgelopen zondag heb ik getest maar ook negatief. Tot nu toe nog steeds geen tekenen van ongesteldheid maar ook niet echt van zwangerschap. Soms denk ik sneller moe te zijn of dat mijn borsten gevoeliger zijn dan normaal. Toch blijft het maar gissen en weten we niets zeker!
Ik heb met mijn man afgesproken om zondag opnieuw te testen al er dan nog niets te zien is. dan zit ik op 42 dagen... Spannende week en ben inderdaad ook erg zenuwachtig, net als jij!

Heel veel succes komende week! Hopen dat de rode duivels wegblijven bij ons allebei! We geven de hoop nog niet op! Laat even weten hoe het gaat van de week!

Liefs Yvonne

Hoi meiden,

ik testte bij mijn eerste pas met 7 weken! positief hoor, terwijl ik toch echt wel zwanger was in die tijd ervoor.
Dus geef de moed nog niet op hoor.
Enne die vlinders, is dat niet gewoon de spanning en de zenuwen die je voelt?

Ik ben zelf nu 1 dag overtijd.

ps. ik had bij de eerste ook bij zwangerschapsverschijnselen met 7 weken, vieze smaak in mijn mond, misselijkheid en moeheid.

Ik duim voor jullie hoor!

Hallo,

Ik kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent. Als je voorheen de pil hebt geslikt kan het zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is. Veel vrouwen zijn de eerste tijd onregelmatig, nadat ze gestopt zijn met de pil. Het lichaam moet er weer aan wennen om niet gestuurd te worden door hormonen, maar om zelf weer een ritme te krijgen.

Je kunt natuurlijk altijd zwanger zijn, de een heeft voor haar nod al last van vanalles, de ander veel later of helemaal niet. Het enige wat je kunt doen is afwachten en eventueel over een paar dagen opnieuw testen.

Succes met wachten!

Groetjes,
mv Tijs

Hoi Kim,

Vorige maand ben ik 9 dagen overtijd geweest.
Joepie, dacht ik, maar de test was negatief.
Aangezien ik toch bij de huisarts moest zijn, meteen maar even nagevraagd.
Die neemt het pas "serieus" als ik 14 dagen overtijd ben.
Dan zou hij een zgn. medische test doen, die veel meer meet dan de tests die je in de winkel koopt.
Een eisprong kan, door bijvoorbeeld stress, later kan komen dan normaal.
Wat ik ook niet wist, is dat het wel eens voorkomt dat er helemaal geen eisprong plaats vindt! Je lichaam blijft dan een poosje wachten, voor het geval dat, en als er uiteindelijk toch niks komt, wordt je alsnog ongesteld.

Aan de ene kant een teleurstelling, aan de andere kant begin ik niet meer zenuwachtig te worden als ik 5-6 dagen overtijd ben. En dat scheelt!

Sterkte!

Meiden tot nu toe bedankt voor de reacties. Het is heel fijn om ervaringen te delen. Het geeft je iets meer rust. O ja voordat ik vergeet te melden, ik ben al 5 maanden gestopt met de pil en de laatste 4 menstruaties waren op dag 28 of 29.
Ik ben wel bang dat ik het zo graag wil dat mijn eigen lijf mij voor de gek houd.

Nou ja, afwachten maar. En een hoop gliters vangen.

Succes allemaal !!!!

gr

Kim

Terug
Bovenaan