hoi allemaal

Hoi allemaal,

Pffff,,, ik heb weer een hoop te lezen na zo'n lange dag werken!! Ik heb deze week weer wat meer werk, dus ben ook wat minder op het forum!! Zometeen even bijlezen maar!!

Met jullie alles goed dames?? Met mij prima hoor,,,en EL je hebt gelijk hoor...ik ben af en toe best wel aan het piekeren moet ik zeggen!!! Je denkt nu toch wat als er iets niet in orde is!! Aan de ene kant vind ik het ontzettend fijn dat alles nagekeken wordt, maar ben soms wel bang voor wat er uitkomt!!! Overdag denk ik er niet aan en ben ik druk in de weer, maar in bed betrap ik mijzelf er op dat ik er veel aan moet denken!! En het duurt nog zo lang voordat wij de uitslag krijgen!!

Maar ja ik blijf opgewekt en positief hoor!! Heb alleen niet het idee dat ik deze maand zwanger kan raken, omdat ik toch geen goede eisprong heb en als ik hem al denk te hebben rond dag 28 mogen wij toch niet klussen i.v.m die zaadcontrole!! 3 dagen gehele onthouding!!!
Precies rond die periode zul je net zien!!

Iedereen ontzettend veel succes met alles waar ie op dit moment mee bezig is!!

Liefs moi xxxxxxxx

Hoi moi, je klinkt al weer een stuk positiever. Gelukkig maar, zo ken ik je weer!
Ik heb mijn schoonmoeder te logeren (letterlijk) dua dat wordt zoet gaan slapen vanavond en verder niets, helaas!
Maar ik zit nog maar op dag 10 ofzo, dus klussen heeft toch nog geen zin, geluk bij een ongeluk!
Liefs, el.

Lieve moi,

Wachten duurt lang he! Ik kan me voorstellen dat je nu zo langzamerhand wel een beetje moedeloos wordt.
Maar probeer er de moed in te houden en het een beetje van dag tot dag te bekijken. Jij bent net zo controle fraek als ik en we willen alles altijd gelijk en overal overzicht op hebben maar helaas werkt dat niet bij de bloemtejes en de bijtjes.

Ik leef met je mee en succes.

XX Bibi

Terug
Bovenaan