hoi allemaal

Het is de eerste keer dat ik hier terecht kom. Ik moet zeggen dat ik jullie verhalen wel leuk en interessant vind. Ik ben namelijk nog maar twee maanden gestopt met de pil en de eerste maand hebben wij het rustig aan gedaan en nu zijn we volop bezig om zwanger te worden. Ik merk dat er bij jullie ook zoveel nieuwsgierigheid is. Vinden jullie het ook zo moeilijk om te wachten op je regels??? De mijn moeten pas beginnen over 1 1/2 week en ik ben nu al benieuwd. Mijn man en ik hebben allebei het gevoel dat het deze maand al gelukt is, wat zal de ontnuchtering groot zijn als ik over 1 1/2 week mijn regels krijg. Hadden/hebben jullie dat gevoel ook???

Liefs ikke
 
Bedoel je met "regels" ongesteld worden?
En ja; het gevoel dat het al gelukt is, dat hadden wij ook. Helaas was dat niet het geval. Maarre... nog niet hoor, die zwangerschap komt er wel!
 
Ik zat ook al te denken wat bedoel je met regels. Ik heb bijna elke maand wel een keer dat ik denk dat ik zwanger ben. Maar helaas nog niet. Maar het komt heus wel hoor, bij jou en bij mij en bij alle andere meiden op het forum.Alleen het wachten is zo erg als je weer eenmaal ongi bent denk je nou ja op naar de volgende ronde maar dat wachten tot de dag van je nod vind ik het ergst.
Maar misschien is het bij wel wel raak en weet je dat over 1.5 week.
Ik hoop het voor je

Veel liefs
Brenda
 
Leuk hè om voor een kleine te gaan. Ik heb inderdaad ook erg vaak het gevoel dat het wel raak zal zijn.
Vanaf deze maand probeer ik hier wat nuchterder in te zijn want je maakt jezelf knetergek zo.
Ik hoop voor jullie dat het wel allemaal snel gaat lukken!!

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan