Hoi allemaal

Ik ben 29 jr. en vanaf januari dit jaar hebben we besloten geen voorbeh. middelen meer te gebruiken.
mijn partner en ik willen allebei graag een kind en proberen het rustig af te wachten, hoewel dat de bedoeling was maar eerlijk gezegt het ik daar soms wel wat moeite mee.
Ik ben er de laatste tijd zo erg mee bezig dat het telkens een teleurstelling is wanneer
het niet gelukt is.
Het is te hopen dat het gauw raak mag zijn , anders toch maar geduld opbrengen, denk ik.

 
Ja wat is dat moeilijk he om steeds niet al te teleurgesteld te zijn ? iedere keer denk je wel weer iets te voelen en je hoopt toch weer. Ik neem mij ook heel vaak voor om niet te vaak op dit forum te kijken,maar kan mezelf dan weer niet bedwingen.Meid,even doorzetten en dan......zwanger !!!!! Succes,XXX
 
Ik heb precies hetzelfde....Ben 28 jaar en ook begin jauari gestopt met de pil. Ook wij doen (deden) het rustig aan, maar de laatste maand ben ik er steeds meer mee bezig. Gelukkig doet mijn partner nu ook meer zijn best om wat vaker te klussen, dus we doen het al wat minder rustig dan de voorgaande maanden. Hopen dat het een keer lukt. Moet rond vandaag ongi worden, maar ik heb het nog steeds niet. Hopen dat het deze keer raak is, en anders naar de volgende ronde.

Succes in ieder geval..
liefs, Ivy
 
Hoi Ivy, ik duim voor je!

Hoi Annet, tja, die ongeduldheid hé! Probeer je gerust te stellen met het feit dat de meeste dames echt wel zwanger worden na een jaartje dus je hebt nog tijd over! Makkelijker gezegd dan gedaan, dat is waar! Wij zitten in ronde 2 en tuurlijk hoop ik dat het snel raak zal zijn en als dat niet zo is, hop naar ronde 3. Ik wens jullie in ieder geval veel geduld en nog meer succes toe!

 
hoi hoi ik weet wat je voelt,ik ben al iemand die weinig geduld hebt,en dan elke maand weer die teleurstelling,acht vreselijk,maar probeer me gedachten op wat anders te zetten anders kan het nog heel lang gaan duren heel veel sucses en komt allemaal wel goed gr manuela
 
Hi Annet

Spannend he? Van de ene kant wil je gewoon rustig en op je gemak proberen zwanger te worden, maar eigenlijk kun je ook niet wachten tot het zover is! Ik ken het, net als de andere meiden hier, ook maar al te goed. De eerste paar maanden lette ik op elk 'tekentje', maar dat kostte zoveel energie! Nu proberen we toch geduldig af te wachten tot 'moeder natuur' besluit dat de tijd rijp is!
Succes he!
Liefs, Cath
 
Hoi Annet,

Ook ik ben vanaf januari gestopt met de pil. Deze maand dacht ik echt dat het raak was maar helaas net weer ongesteld geworden. Hopelijk de volgende maand. Succes en probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Hopelijk komt het voor jou en voor mij allebie goed.
 
Terug
Bovenaan