hoi allemaal

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Weer een aantal zwanger lees ik.
GEFELICITEERD. Ik moet dinsdag ongi worden maar zoals ik vorige week al schreef ben ik heel misselijk geweest. Nu dat ik bijna ongi moet worden vind ik het wel heel spannend worden. Ook lees ik van iemand die al in de eerste maand zwanger is dat ze veel moet plassen en erg moe is. Ik heb dat ook maakt niet uit hoeveel of weinig ik drink moet vaker dan normaal naar de wc. Ben ook onzettend moe. was vanaf vrijdag vrij en heb elke dag al een uurtje geslapen overdag. Normaal als ik ongi moet worden ben ik 3 of 4 dagen van te voren ook ontzettend moe maar dat is dan maar een dag. Nu duurt het al erg lang. Ook de klachten die je hebt voor je ongi moet worden heb ik vorige week dinsdag al gehad maar tot nu toe geen bezoek gehad van de rode duivels. Het is toch ook zo dat je ondanks dat je zwanger bent toch de klachten van ongi worden of zijn kan hebben? Nou ik moet nog 2 nachtjes slapen en dan ??????????????
Misschien wordt ik wel gewoon ongi is dit weer een vals bericht van je lichaam. Hoeveel dagen moet je overtijd zijn voordat je kan testen?
Nou suc6 allemaal en ik kom dinsdag wel even weer online.
Liefs simone

Hoi Simone,

Ondraaglijk hè, die spanning vlak voor je NOD, vooral als je denkt dat het wel eens raak zou kunnen zijn.
Je kan al met 1 dag overtijd testen. Maar niet alle zwangeren testen dan al positief. Bij sommigen duurt dat zelfs weken. Dus wees gewoon lief voor jezelf en wacht niet te lang. Wie weet verschijnt er meteen een vette plus en ben je gelijk uit de onzekerheid.

Succes en we horen dinsdag van je!

Liefs, Inge

Hi Simone!!
heb vandaag mijn NOD en de rode duivels zijn tot nu toe weg gebleven. heb ook al een week lang het gevoel dat ik ongi moet worden...
ben nu onwijs misselijk, lamlendig en steken in mijn borsten, maar heb vanochtend getest en het was negatief. ik wacht nu tot woensdag en als ik niet ongi ben doe ik een test... ze zeggen dat je beter min 4 dagen na je NOD moet wachten met testen,dan heb je meer kans op een positieve test omdat dat hormoon misschien dan pas in je urine zit... veel suc6 en we horen het wel. zodra ik meer weet laat ik het natuurlijk ook ff weten..
liefs andrea

hoi simone,

bij mij zwangerschap (helaas mk)
had ik ook steeds het gevoel dat ik ongi, zou worden.
dus toen ik 3 dagen overtijd was heb ik toch maar getest en ja hoor positief.
dus het kan zijn dat je wel ongi,pijnen hebt terwijl je zwanger zou zijn.
groetjes debra

Bij mijn eerste had ik getest op 1 dag over tijd, negatief. Ik voelde me ook echt alsof ik ongi moest worden. Na 2 dagen weer getest en....positief! Ik heb er toen 5 rondes over gedaan om zwanger te worden. Best wel snel. Ik hoop voor je dat het raak is!

Terug
Bovenaan