hoi allemaal

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Ik zal me even voorstellen!ik ben marjan en beide 2 jaar getrouwd.Sinds januari dit jaar zijn wij bezig zwanger te worden.Mijn NOD was 5 april! ben niet ongesteld geworden en heb 9 april een test gedaan! deze was echter negatief!wanneer zal ik weer een test doen?ben nog steeds niet ongesteld geworden en voel me wel anders!!

veel liefs mar

Dan ben je dus bijna een week overtijd! Hoe was je cyclus hiervoor? Als het regelmatig was zou ik niet kunnen wachten om weer te testen! Ik heb inderdaad ook ergens gelezen dat je soms  niet meteen een positieve uitslag hebt.

Je schrijft dat je je anders voelt, wat voel je precies? Ik vind dat trouwens wel erg moeilijk, wij proberen vanaf januari zwanger te worden, ben daarna al drie keer ongesteld geworden, maar dacht ook allerlei dingen te voelen. Zoals gevoelige borsten, pijn in de onderbuik enzo. Wat dat aangaat heeft m'n lichaam me aardig in de maling genomen!

Ik hoop echt voor je dat je niet ongesteld wordt en dus zwanger bent!

hoi linny

mijn cyclus is sinds 3 maanden vrij regelmatig,30 dagen ongeveer!!

sinds een paar dagen misselijk(de gehele dag) krampen in me buik!ben van plan eind deze week weer te testen!ben zo bang op weer een negatieve!!!

bedankt voor je berichtje!!!

ps jij ook veel succes met het zwanger worden!!!

doegg  

Terug
Bovenaan