Hoi Allemaal

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik lees al een tijdje mee met jullie en nu wil ik ook graag weer mee doen.  Vier  maanden geleden deed ik ook al mee en ben ook zanger geweest maar helaas heeft dit maar 9 weken mogen duren. 3 april heb ik een miskraam gehad.
Ik wilde 1 keer ongi worden voor we het weer zouden proberen en daarom heb ik me niet eerder aangemeld. Die ene keer is gelukkig alweer een tijdje voorbij en ik zit dus nu weer in ronde 1 en mijn nod is 5 juni. Ik vind het allemaal weer erg spannend worden! Voor mijn gevoel ben ik niet zwanger maar dat had ik de vorige keer ook en toen was ik toch echt zwanger.
Mijn naam is Janneke ik ben 23 jaar en alweer 1 jaar en 7 maanden getrouwd! Ik heb nog geen kinderen.

Groetjes Janneke

Ha Janneke, welkom (terug) op dit forum.

Even voorstellen: Ik ben Bloempje, 24 jaar en wij proberen al een maand of 7 zwanger te raken van ons 1e kindje.

Wat ontzettend rot voor je dat je een miskraam hebt gehad! Hoop voor je dat je snel weer zwanger raakt en dat je dan een fijne zwangerschap zal hebben. Misschien een heel klein lichtpuntje... je weet  in ieder geval wel dat je zwanger kan raken. (begrijp me niet verkeerd hoor, het lijkt me vreselijk om een miskraam te krijgen)

Veel suc6! Groetjes Bloempje

hoi janneke

ik las je verhaaltje wat jammer voor jou dat het zo is gelopen.

ik ben lamitha 24 jaar en bijna  3 jaar getrouwd ,
de 1e keer dat ik zwanger werd was al na ronde 1 en die duurde 12weken
2 rondes erna raakte ik weer zwanger en inmiddels heb ik nu een zoontje van bijna 16 maanden ( de hele zwangeschap misselijk, beroert, belabberdt enz enz dus helemaal niet genoten en ook nog op het laatst een spoed keizersnee ) maarja het is allemaal goed gekomen (gelukkig)
Nu begin dit jaar dachten we, we willen nu wel een 2e erbij na de 1e ronde weer zwanger geraakt en die duurde  9 weken en ook helaas weer een miskraam
en nu zit ik alweer in ronde 5 en nog niks

als ik nu zwanger zo worden zou dit ons 4 e kindje worden gek binnen 2 jaar

ik hoop dat niemand zoiets meemaakt want een miskraam doet je echt pijn vooral geestelijk en de vraag waarom gebeurt nou zoiets
ik denk zo beter te vroeg dan te laat

ik hoop voor jou op een nieuwe gezonde zwangeschap

(voor iedereen)

Groetjes lamitha

Terug
Bovenaan