hoi allemaal

A

Anoniem

Guest
hoi hoi ik heb me net aan gemeld na dat ik deze site heb bekeken.Wat een geweldige site. ik wil iedereen succes en geluk wensen.Zelf wil ik ook mijn verhaal en vragen kwijt.Mijn vriend en ik willen ook heel graag een kindje we zijn nu ongeveer 6 maanden gestopt met de pil.na 2 maanden had  ik  gelukkig al  een regelmatig ciclus.Nu heb ik misschien een hele rare vraag ik voel mijn eisprong niet nou zegt iedereen dat je eisprong voor komt in de 14de dag is dat vanaf de laatste dag van je ongesteld heid of gerekend vanaf de eerste dag van je ongesteldheid.En moet je perse wachten op je eisprong of kan het er ook er voor of er na.Ons probleem is namelijk mijn Vriend is internationaal chauffeur en is alleen in het weekend thuis.ik kan moeilijk hem op bellen om te zeggen je moet nu thuis komen.

groetjes discodip

hallo welkom op dit forum!!!
ik zal je vertellen wat ik weet, die 14 dagen reken je vanaf dag 1 vanaf je ongesteldheid, het beste is om tot die dag om de dag te sexen omdat dan het zaad kwalitatief beter is...en op de dag van je eisprong kan je gewoon nog een keer. het zaad blijft ongeveer 48 uur in je lichaam dus vandaar dat om de dag ook genoeg is. het kan natuurlijk ook zijn dat jouw eisprong later is he, hoe lang duurt je cyclus nu?trek daar 14 dagen vanaf en dat is de dag van je eisprong dus als je cyclus 30 dagen is heb je op dag 16 je eisprong, snappie?nou als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel, of anders is er vast wel iemand anders die reageerd, succes!

groetjes leetje

Hoi Discodip (hihi, leuke naam!), welkom op het forum.
Ik heb zelfs gehoord dat gezonde zaadjes wel 8 dagen in de baarmoeder kunnen overleven. Dat had iemand van de abortuskliniek verteld.
Succes met zwanger worden!

T.H.

Terug
Bovenaan