Hoi allemaal!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

allereerst zal ik me even voorstellen.. ik ben Mo en ben 22, bijna 23 jaar.

wij zijn sinds oktober ''gestopt'' met anticonceptie en meteen vanaf dat moment echt gericht gaan ''klussen''.. tot op heden geen zwangerschap. dit is de derde ronde dus, en mijn vruchtbare dagen staan voor de deur.

ik weet alleen niet zo goed wanneer en hoe vaak we nou het best gemeenschap kunnen hebben.. ik lees overal wat anders. nou heb ik ovulatietesten gekocht (meestal denk ik mijn eisprong te voelen, maar ik wil het even zeker weten, regelmatige cyclus van 27-28 dagen). in deze bijsluiter staat gemeenschap op dag positieve test en de dag erna. Heeft iemand hier ervaring mee? degenen die zwanger zijn, hoe vaak / wanneer hebben jullie gemeenschap gehad? sorry voor de intieme vragen, maar dit is niet iets wat ik met mijn moeder bespreek ofzo, en ik wil zo graag wat antwoorden / tips..

alvast hartelijk bedankt.. en ik vind dit echt een fijn forum!! ik ben blij om hier ervaringen te kunnen delen!

groetjes.. Mo

Hoi Mo,
Ik heb de laatste x ook ovulatietesten gebruikt, helaas zonder resultaat. maar ik vind het wel makkelijk, je weet in ieder geval dat je het in de goede periode doet. Zelf begin ik al een paar dagen voor mij eisprong met klussen tot 1 dag na mijn eisprong. Als je een positieve ovulatietest hebt dan heb je je eisprong binnen 48 uur dus in die periode moet je heel goed je best doen. En ook al doe je goed je best het hoeft geen positief resultaat te zijn, helaas. Het is een puur geluk en goeie timing (denk ik)
Succes ermee.
Liefs Rene

Hoi Mo,

Ik ben eind september gestopt met de pil. En wist ook niet zo goed wanneer we moetsten klussen. Nou werd dat nog bemoeilijkt doordat mijn cyclus lengte helemaal door de war was. Pas in de 4 ronde lag het weer een beetje op schema, en toen zijn we er echt voor gegaan en hebben het zekere voor het onzekere genomen en hebben vanaf dat ik niet meer ongesteld wastot aan de week dat ik ongestelsd moest worden om de dag geklust. En hoop dus nu dat het raak is, ik voel me wel anders maar we wachten het af.

Groetjes miran

Terug
Bovenaan