hoi allemaal!!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal!!
ff voorstellen ik ben bianca ben 26 en al een moeder van een dochter die net 4 is geworden en we zijn druk bezig voor een tweede ben nu 16 maanden van de prikpil af en tot op heden nog steeds nix jammer genoeg mijn dochter is helemaal gek op kleine baby's en vraagt de hele tijd mama ik wil ook een broertje of een zusje maarje hoe leg je dat uit aan een kind van 4 dat het niet vanzelf gaat maar toch is het wel luek als ze er weer over begint maar goed nou is mijn vraag of er meer meiden zijn die ook de prikpil hebben had voor een geruimetijd en die ook proberen om zwanger te raken want ik lees er nix over alleen over de pil zelf of een spiraal ik zelf heb er spijt van dat ik de plikpil heb gehad het schijnt dat het veel en veel langer duurt voor dat je zwanger bent zijn er meer mensen die dit ook heeft of gehad ik hoor graag de ervaring van jullie

groetjes bianca.

Welkom Bianca,
Op je vraag heb ik helaas geen antwoord. Ik heb zelf 3 jaar een implantaat gehad. Vond het zelf erg prettig (alleen inbrengen en verwijderen niet ). gebruik sinds ruim 2 jaar niets meer, maar na verwijderen implantaat pikte mijn cyclus weer gewoon op. Zijn in maart begonnen met Kindje maken.
Ken verder niemand die prikpil heeft gehad, sorry. Misschien dat je huisarts antwoord heeft?

in ieder geval welkom in ons midden!!
xxx Annette

hoi annette

maak niet uit ik denk zelf dat er niet echt veel meiden zullen zijn maar ja nix aan te doen. sinds ik gestopt ben ben ik ook na een paar maanden gewoon weer ongi geworden en mijn cyclus zit tussen 28 en 34 dagen dus gelukkig regelmatig probeer zelf ook niet te veel mee bezig te zijn maar dat lukt niet altijd maar ja wie  heeft dat niet maar ik ga gewoon vrolijk verder met het klussen en hopen dat het snel gelukt is!

groetjes bianca

hoi

ik haal um ff weer naar boven in de hoop dat er nog meer mensen zijn die ook de prikoil hebben gehad ben best wel benieuwd!!!

groetjes bianca

Hoi Bianca!
Kheb zelf geen prikpil gehad, maar weet wel dat prikpil en implantaat 2 heel verschillende dingen zijn. Implantaat geeft heel geleidelijk een relatief lage dosis hormonen af, prikpil geeft per prik in 1 keer een hogere dosering hormonen af. Die hormonen kunnen zich ook wat 'opstapelen' in je lichaam. Daardoor zou het ook wat langer kunnen duren voordat je weer 'schoon' bent. Maar het gaat echt goed komen, dat weet ik zeker! Tenslotte ben je al een keer eerder succesvol zwanger geweest!
Ik zou je wel adviseren om naar je HA te gaan om het te bespreken: na een jaar niet ongesteld te worden, kun je met behulp van verschillende 'medicijnen' wel geholpen worden.
Hopelijk komt alles vanzelf goed!
Suc6 ermee!
Liefs, Brosje

Terug
Bovenaan