Hoi Allemaal

Anietje/Bloempje

Ik heb vorige week test gedaan maar is niks uitgekomen..
Ik ben vandaag langs geweest bij dokter..
IK moet bloedlaten prikken..
Hij zei tegen me dat een vrouw 8 weken of zelfs 10 weken overtijd kan..
Maar ik voel het heel anders van binnen tot gisteren voelde ik me heel blij van binnen ook al was ik heel boos maar toch voelde ik me heel blij en vandaag is het precies tegen over gestelde.. kan wel zomaar beginnen met huilen
Voel me heel moe als ik van  werk kom  dan lig ik al weer in me bed raar heb ook nog steeds  heel erg maagzuur ik wacht het nog maar af we zien het wel van zelf aan komen
Moet nog alleen bloed laten prikken voor me nieren en nog paar organen voor wat dat is heb ik eigenlijk niet gevraagd dom van me:)

Groetjes.
Vildan

hoi

Hoe lang ben je overtijd?
gaan ze ook bloedprikken om te kijken hoeveel hcg hormonen je hebt???
Ik duim voor je, hoop echt dat je zwanger bent

sterkte met wachten, misschien heb je volgende week wel een positieve test in je handen

groetjes quinta

Bedankt quainta78

Ik wacht het af wat het word.
Voor hormonen heb ik al eerder bloed laten prikken dat zag er allemaal heel goed uit.

Maar we zien het wel...

Groetjes

hoi,

Het kan wat de dokter zegt. Ik was bij mijn eerste heel onregelmatig ongesteld. Eerst na 6 weken, toen na 5 toen na 4 weken en toen pas na 15 weken. Ook ik voelde me al die tijd anders en heb diverse testen in die tijd gedaan. Ik wil je niet ontmoedigen, maar het kan dus idd.

Hoi,
Jammer joh dat je ongesteld bent geworden. Zal best tegen gevallen zijn, als je er toch op hoopt om zwanger te zijn.
Hopenlijk lukt het de volgende ronde!
Succes.
Groetjes, Anietje

Terug
Bovenaan