Hoi allemaal!!!

Hoi Meiden!

Ben ik een avond aan het borrelen op het werk moet ik pagina's terug om bij te lezen! hahaha. Wat gebeurd hier toch altijd een hoop.

Hoi suus,

Wat naar om te lezen dat je eitje gemist is zeg! kan het echt niet geloven dat ze zo stom geweest is. net als jij zo ik ook boos worden, het is toch haar werk??? Gelukkig leeft je ei 24 uur dus ik hoop dat de kans niet helemaal vervlogen was. Succes!!

Hoi Inge,

Wat jammer dat je je 1e IVF zelf moet betalen. Wat een hoop centjes zijn dat zeg. Gelukkig hoeft het maar een keer anders is het wel een erg dure aangelegenheid geworden. ik vind het niet normaal dat ze dat eruit gehaald hebben. Mogen wij dan geen kinderen ofzo?? Maarja je hebt nog ff de tijd om te sparen.
Hou je het gezonde nog allemaal vol? Ik wel tot nu toe ik snoep niet meer zo veel als een week geleden. Maar kan het nog niet helemaal laten. Maar dat komt wel goed. Heb al stiekem op de weegschaal gestaan. Er zijn al 2 ons af. Veel he? hahahahahaha. Beter langzaam dan gaan jojo-en. En zoveel hoeft er niet af gelukkig. Dat is een doel wat te halen is. Hoe is het met jou?

Hoi Miranda,

Wat lees ik nou?? Zwanger? GEFELICITEERD!!!!!! Je bent al de 5e het gaat nog steeds goed hier op het forum!! geniet ervan!

Hoi MoMo,

Leuk hoor je bruiloft. Altijd spannend zo'n dag. Ben blij dat je een mooie dag gehad hebt. Dat zou idd erg mooi zijn als je nu zwanger zou zijn en dan nog verwekt in de huwelijksnacht. Mooier kan haast niet. Ik duim mijn duimen blauw voor je!!!!

Andere meiden veel succes!!!

Liefs Claudy

Hee Claudy,

Je bent er weer! Ik dacht al even dat je al op vakantie was gegaan, maar dat is wat later, schreef je.
Dat wordt vast lekker floaten daarzo in de rode zee!! Lekker vooruitzicht meid!
Wanneer heeft je man nu de 2e zaadtest?
Tot snel,
lfs., Suus

Hellooo!!
Ja ik vind ht ook absurd dat de eerste keer betaald moet worden. Dat betekent dat mensen die geen 2500 euro over hebben en dat zijn er best veel gewoon pech hebben. Ik zou het logischer vinden als ze het om zouden draaien. Dus de 3e op eigen rekening en de eerste 2 vergoed. Je kunt je er trouwens wel tegen verzekeren hoor. Vandaag mijn berichtje. Als ik dit eerder had gedaan dan had ik nu geen probleem gehad.

Ik ga ook best goed met de sandwichspread enzo. Ik heb gisteren en vrijdagavond wel wat gesnoept helaas maar niet in vergelijking met voorheen. Helaas heb ik een griepje te pakken en heb ik weer de hele week niet gesport. Ik zie het nu ook niet zitten. De sportschool is tot 14.00 uur open maar ik zit nog in mijn badjas te snotteren.
Vanmiddag heb ik een feestje omdat mijn oom 50 is geworden. Daar zullen ook wel lekkere dingen zijn. Het offensief wordt morgen dus weer grof ingezet. Ik ben inderdaad ook een paar ons kwijt.
We houden vol!!!!

Liefs Inge

Hoi Meidne,

mijn man moet 22 juli voor de 2e zaadtest terug en dan 9 augustus terug voor de resultaten en kijken wat hij gaat doen. Mijn oude gyn hed het over IUI. Ik krijg nu een andere gyn omdat mijn gyn in opleiding was en het laatste stukje in een ander zkh gaat doen. Dus dat wordt een spannende afspraak.

hee Inge,
Wat jammer dat je ziekjes bent. Komt door het weer die weet echt niet wat hij wil warm koud warm koud. Ik snap er niets meer van. Sporten doe ik ook alleen als ik er zin in heb het moet een verplichting worden anders houden we het niet vol. Veel plezier vandaag!!!

liefs Claudy

Terug
Bovenaan