hoi allemaal

hoi meiden
ik ben afgelopen donderdag voor een kijkoperatie geweest en ze hebben een vleesboom ontdekt. Maar ze hebben hem er niet gelijk uit gehaald doen ze dat nooit? het was natuurlijk wel een kijkop. ik mag 2 weken niet werken, stofzuigen en zwaar tillen. Dus nu zit ik thuis en verveel me.ik moet 5 aug weer terug naar de gyn en dan bespreken we wat we doen en hoe.dus even afwachten maar.
liefs winnie

Hoi Winnie! Ik heb nog voor je gebeden en nog aan je gedacht met je kijkoperatie. Ik heb zelf geen verstand met vleesbomen, maar misschien weet 1 van de anderen het. Maar is dat dan waarschijnlijk de reden dat het langer duurt met zwanger worden? Was je in narcose? Best saai dat je nu thuis moet zitten. Ik hoop dat de gyn je gauw meer kan vertellen. Veel sterkte! Liefs, Leah

hoi
ik was onder algehele narcose, en heb daar wel last van gehad ik heb de hele zaal onder gekots niet normaal.
het zou een oorzaak kunnen hebben maar 100 procent geven ze het ook niet.ik hoop aan de ene kant dat het dat wel is anders weet ik het ook niet meer.heel saai thuis en als weet dat ik juist altijd bezig ben. ik werk zelf ook in de zorg, kan moeilijk stil zitten. maar het moet.
ik vind het geweldig dat je voor me heb gebeden en aan me gedacht heb.
liefs winnie

hoi winnie,
waarom ze dat niet meteen doen kan alleen de dokter je waarschijnlijk precies vertellen. ik heb endo en dat hebben ze ook niet meteen weggehaald. ik denk omdat het soms te ingrijpend is, en ze daar niet op gerekend hebben of dat t door iemand anders gedaan moet worden of (zoals ook bij mij) ze toch liever een keizersnee doen zodat ze er beter bij kunnen! ik hoop dat dat niet nodig is. het kan ook zijn dat ze met je willen overleggen ofzo. vervelend dat ze dat niet meteen vertellen he? ik hoop dat t meevalt! lis

Hi Lis,

Lees ik dat nu goed, dat je een keizersnee hebt ondergaan om de endo te verwijderen? Wist ik niet, wat heftig... Is het lang geleden en is het je mee of tegen gevallen?
Ik ben er 'n beetje stil van...

Tot snel!
lfs. Suus

Terug
Bovenaan