Hoi Allemaal

Hoi Meiden,

Hier ben ik weer ben ff niet geweest en heb alweer een hoop gemist en dat in 2 dagen!!
Ik moet morgen mijn ei krijgen maar heb mijn tekenen nog niet??? normaal minimaal 2 dgn van te voren extra slijm en pijntjes mar nu helemaal niets! Het wordt weer een spannende cyclus.....

Inge,
Wat goed dat jullie aan IUI mogen beginnen! Fijn zeg. Wel jammer dat je ivm je oververmoeidheid nog ff moet wachten. Eindeliijk komt er schot in de zaak van je man. Dit is voor hem echt geen pretje meere, zolang platliggeen en dan ook nog zo'n rare dokter hebben. Ik hoop dat hij nu gauw beter gaat worden!!!

Moi,
Heb je eindelijk een eisprong krijg je er gelijk "rare" symptomen bij! misschien heb je bij de eisprong wat bloed verloren en dan verlies je iid wat oud bloed. Je innessteling is ongeveer een week na de bevruchting dus dat kan het ook zijn. Nu maar hopen dat je onzekerheden snel aan hun einde komen. Als je temp hoog blijft kun je toch na 15 dgn (na je ei) een test doen? Ik duim voor je!

Mutske,
Je temp moet minimaal 3 dagen hoog blijven wil je een eisprong gehad hebben. hoe staat het er nu voor?

Simoon,
Wat vervelend dat je steeds 2 weken ziek bent. Ik heb na mijn ei ook altijd PMS en god wat lijken die op zwangerschaps klachten, maar heb het niet zo erg als jij. Is daar niets aan te doen?

Lill,
Bedankt voor de verandering in de lijst. Ja erg he 6 mnd wachten! Ik loop in de mmm maar omdat ik net voordat ik aan IUI zou beginnen voor de 2e keer spontaan (na 16 mnd proberen) zwanger werd en die ook in een mk eindigde moet ik nu wachten. Ze wil kijken of ik weer spontaan zwanger kan worden voor ik een HSG of iets dergelijks krijg.... Ze zei: je probleem is niet zwanger worden maar het in stand houden van een zwangerschap. Dus daar zat ik dan, helemaal verbouwereerd en gedesilussioneerd. Dus mocht ik zwanger worden moet ik bellen voor een vroege echo (7 of 8 weken). Dus meer kan ik er niet aan doen.

Hartje,
Probeer over 3 dagen opnieuw te testen. Je ligt verdubbelt het HCG gehalte om de 3 dagen dus mischien heb je dan wel een duidelijke test.

En tot slot:
Tamara HARTELIJK GEFELICITEERT!!!!!!! Geniet er lekker van.

Heel veel liefs Claudy

Hoi Claudy, gezellig dat je er weer bent!! En? al enig teken van een ei gehad?? Temperatuur jij ook of gebruik je ovulatietesten?? Ik hoop dat je snel een mooi ei voorbij ziet komen!!!

Bij mij is de situatie nu als volgt..gister nog wat bruin verlies (geen bloed) vanmorgen nog steeds 37.0 dus ik heb zeker nog geen ongi gehad...dus wat die bruine zooi nou is (nog nooit zo gehad) maar dit is mijn eerste cycles met een ei...dus misschien heb ik wel een week voor mijn nod last van dat bruinverlies en krijg ik volgende week mijn ongi! Ik durf echt op niks anders te hopen hoor!! Voel ook niks wat kan duiden op een eventuele zwangerschap!! Vandaag dag 12 met een hoge temp....dus het word erop..of eronder...

Veel klusplezier!!

Liefs, moi xxxx

K hoop voor je dat je ei nog van zich laat weten..
Die pms klachten daar ben ik al s voor bij de iriscopist geweest die mij homeopatische druppels gaf, na 2 maanden gebruik nu heb ik niet t idee dat t helpt. A.s. maandag krijg ik alle uitslagen van de gyn, hoop dan enigzins dat er dan iets aanwijsbaars uitkomt waar wat aangedaan kan worden.
Tja en uit pure nood heb ik maar een afspraak gemaakt bij een magnetiser..je snapt t al..druk doende om verbetering te krijgen..
........De gyn had al gezegd dat de klachten zouden verdwijnen bij zwangerschap..
Heel veel succes verder!

Hoi Claudy,
Je ei is dus een beetje aan het muiten? Ik heb eigenlijk nooit duidelijke tekenen en hij is er elke maand dus je weet het nooit!

We zijn blij hoor dat we eindelijk aan de IUI kunnen beginnen. Als mijn man op de been is en naar het ziekenhuis kan dan gaan we starten. Het worden spannende tijden!

Liefs Inge

Hoi meiden!!

Nee nog steeds niets maar had vandaag iets meer slijm dan normaal. Dus hij komt er wellicht aan maar is een beetje lui geweest!! hihihi.

het word echt spannend voor ons he? Allemaal in de zenuwen!

Tot gauw,
liefs Claudy

Terug
Bovenaan