hoi allemaal

ik wilde even zeggen dat ik afgelopen vrijdag naar gyn ben geweest en toen zat ik op dag 29 van cyclus ik moest een test doen en als ik niet zwanger ben dan krijg ik een kijkoperatie,ik had dus vrijdag getest maar was negatief dus nu ben ik aan het wachten op mijn menstruatie ik verlies al sinds vrijdag af en toe wat bruin bloed en sinds vrijdag beetje rood erbij ik had tot vandaag geen buikkrampjes en mijn temp was gisteren 37.2 en hiervoor na mijn ei was ie 37.4 dus ietsje gezakt ,vandaag heb ik wel af en toe van die krampjes maar ik verlies nog niet zoveel bloed ,als ik op toilet zit drupt er wat rood uit maar op mijn inlegkruisje zit bijna helemaal niets wat denken jullie ben ik ongesteld of moet het nog beter doorzetten?ik moet dit weten omdat ik op dag 1 van cyclus afspraak moet maken voor die operatie wat op dag 8 plaats moet vinden.
en is er iemand bekend met zn kijkoperatie?onder narcose?
alvast bedankt
gr mutske

Hoi Mutske

als je twijfelt bel je toch gewoon naar de gyn.
ik heb een aantal weken een kijkoperatie gehad en dat gaat onder algehele narcose. je krijgt een sneetje in je navel en bikini lijn maar die zijn best klein.je mag dan de zelfde dag al naar huis. en 1 of 2 weken niet werken.dat hangt van je baan af.
ik wens je succes
liefs winnie

Hoi Mutske,
Ik heb zo'n kijkoperatie onder narcose gehad, je kunt op dit forum naar onderwerp zoeken en dan vind je bij de K van kijkoperatie veel info, ook o.a. van mij.
Het viel mij mee..niets naars gevonden alleen misselijk van de narcose en ruim een week "gammel"
Ook is er op internet op de site http://vruchtbaarheidsproblemen.2link.be
een interessant filmpje over te zien, ik kon er tegen...
sterkte meid!
liefs
Truitje

Hoi Mutske, heb er nog geen gehad, maar moet er waarschijnlijk in november aan geloven. Op de volgende site vind je meer informatie: www.nvog.nl, klik dan op 'gynaecologie' en onderaan de pagina op PDF 'Laparoscopie, diagnostische' Hierop staat een heleboel uitleg. Naar wat ik heb gehoord is de operatie een dagopname en ga je onder gehele narcose.
gr. Nic

Terug
Bovenaan