Hoi allemaal

Ik ben Nina en ik lees al een tijdje met jullie mee.Ik heb op 25 mei 2007 een prachtige dochter gekregen met behulp van clomid.We willen er nu een derde kindje bij (we hebben nog een zoon van 10 jaar)ik ben dus gestart met provera en met de clomid,nu dacht de gyn dat er een rijp eitje zat maar het bleek een ciste te zijn.Ik wist niet wat ik hoorde,heeft iemand van jullie dat misschien ook gehad?Ik heb ook nog op 1 april j.l een miskraam gehad en na die miskraam is eigenlijk mijn hele lichaam niet meer zoals het was.Er zijn nu helemaal geen eitjes meer aan het rijpen lijkt wel.Het is misschien allemaal een wazig verhaal maar misschien hebben jullie meer ervaringen met clomid?
Ik dus maar  nu 2  keer.Ik slik nu 50 mg en ga nu over op 100 mg.Met die 100 mg was ik wel zwanger geworden van mijn dochtertje.Nu eerst maar is zorgen met die provera dat die ciste afkomt in vorm van een menstruatie.Bedankt voor jullie geduld om dit te lezen.

Groetjes Nina

hoi nina,

ik heb dat ook gehad dat er iedere keer cystes zaten, ook met provera zijn ze eraf gekomen, en daarna ben ik met puregon gaan spuiten en iui gehad 5 keer maar helaas ben ik nog niet zwanger, maar waarschijnlijk is er iets met het rijpen van mijn eitjes aan de hand....   nu gaan wij beginnen met ivf... omdat ze daar de eitjes wel helemaal kunnen nakijken,

wij hebben een dochter van 6 jaar en die is wel spontaan '' gemaakt'', hahaha

de gyn zat bij mij met haar handen in het haar omdat ook mijn lichaam helemaal van de wap is.... en dan werd ik gewoon helemaal niet ong en dan bleef   ik 5 weken vloeien,

maar nu heb ik geen hormonen meer, en nu ben ik redelijk op tijd.... maar ja hoe het dadelijk gaat als ik met ivf ga starten dat weet ik natuurlijk ook niet....

ik hoop dat je lichaam weer snel de oude is.....

heel veel succes, xx wendy

Hoi Nina,

Wij zijn sinds november 2006 "bezig" voor ons 2e wondertje. Heb een dochter die in oktober 3 wordt. Van haar ben ik spontaan zwanger geworden. Vorig jaar juli was ik dan eindelijk spontaan zwanger van ons 2e wondertje, maar helaas werd dat een miskraam in september 2007. Ik werd maar niet ongi en er bleek een cyste te zitten, die is gelukkig dmv provera weggegaan. November vorig jaar werd ik weer ongi na m'n miskraam, sindsdien is het rustig. Wij zijn nu begonnen met IUI, de 1e poging is helaas mislukt.

Woensdag een HSG en dan begin volgende week de 2e IUI. Op zich hoor je niet zoveel goeie resultaten met IUI, maar ik blijf toch hoop houden.

Succes met alles en ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen worden, elke maand is een maand te lang zullen we maar zeggen.

Groetjes Wijstje.

Terug
Bovenaan