hoi allemaal

Ik las het stukje van Lia van 11 sept over het omrollen. Mijn dochter is bijna 6 maanden 1 okt maar zei rolt nog niet om. Het hoeft ook nog niet als ik dat stukje van lia lees is het tussen de 3 en 7 maanden heel normaal. Maar mijn dochter wil helemaal niet op de buik ja 1 a 2 min en dan zet ze het op een gillen en als je haar niet heel snel omdraait gaat ze helemaal over de rooie.
Heeft iemand dit ook mee gemaakt. Ik blijf het oefen met der maar misschien heeft ieand tips.

Ik hoor het wel.
groetjes meiden.
 
hai,

Onze dochter lisa(inmiddels 1), wilde ook absoluut niet omrollen en ook niet op haar buik spelen(brullen). Ze zat vrij snel en dat vond ze wel goed. Ze slaapt wel altijd op haar buikje.
sinds een maand of 2/3 gaat het wel goed, ze speelt ook op haar buik maar omrollen nog steeds niet. Ze gaat vanuit buikstand weer zitten.

Komt allemaal best wel goed, de 1 wat eerder dan de ander en het kan best zijn dat het wordt overgeslagen

succes
corina
 
Mijn dochter, nu 5 maanden, rolt al een maand om, maar als ze dan op d'r buik ligt is het gillen geblazen.
Gelukkig had ze een week later door hoe ze weer terug kon rollen.
Ze heeft vanaf het begin af aan het op d'r buik liggen niets gevonden.
We hebben d'r toe gewoon telkens met het luier verschonen op d'r buik gelegd net zo lang als het ging.
Dus net voor ze ging gillen op tillen.

Moet ook wel zeggen dat ik verbaasd was dat ze zo snel was met omrollen, gewoon omdat ze niet opd'r buik wil liggen.

Groetjes Bianca
 
Ik heb een zoontje van 8 maanden en die rolt ook nog niet om. Ach wat maakt het uit. Zitten kon hij al bij 5.5 maand en dat vind hij wel leuk. Maak je niet druk alles op zijn tijd. En anders slaan ze het toch gewoon over. Je kan er toch niks aan veranderen. Succes
 
Mijn dochter vond het ook altijd vreselijk om op haar buik te liggen. Toen ze 8 maanden was rolde ze wel op haar buik, maar wist niet hoe ze dan terug moest rollen; en dan was het brullen. Dat was even een drukke tijd, maar na een week of 2 wist ze hoe ze terug moest rollen en sindsdien ligt ze liever op haar buik als op haar rug.
Van het CB moesten we haar vaak op de buik leggen om te oefenen, maar dat vond ze echt verschrikkelijk, dus dat hebben we bijna niet gedaan. Toch is het vanzelf goedgekomen.
 
Terug
Bovenaan