Hoi allemaal!

Eerst gefeliciteerd allemaal natuurlijk!!

Ik ben Natasja en ben 28 jaar.
Ik heb een zoontje van 2 jaar en nu net zwanger van de tweede 4 weken om precies te zijn.

Ik heb bij ons eerste kindje hier ook op het forum gezeten en omdat dat me zoooo goed is bevallen ;-)
haha heb ik het meteen weer opgezocht ondanks dat het wel heeel vroeg is nu :-(

groetjes, Natasja

Hoi Nataz,

Ik heb me nog niet voorgesteld hier, Ingrid 32 jaar. Ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger en begin een beetje aan het idee te wennen, het is mijn eerste keer.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Dank je wel en geen idee! Mijn huisarts was vorige week op vakantie, heb vanochtend gebeld. Ik kan een informatiepakketje ophalen - dat wordt woensdag omdat ik dan thuiswerk. Daarin staan wat adressen en dan maar even bellen.
Ben nog een beetje beduusd dus ik laat het rustig even inwerken, het is zeker spannend. Het duurt geloof ik wel even voordat de eerste afspraak er is.
Heb jij al een afspraak?

gefeliciteerd met jullie zwangerschap
zal mee ook ff voorstellen ban angela 25 jaar en zwanger van ons vierde wondertje
ben 12 juni uitgerekend ik heb bij de vorige 3 zwangerschappen ook op het forum gezeten erg gezellig weer
ik hoop dat bij iedereen de zw goed verloopt en dat we in juni aallemaal een gezond kindje in onze armen hebben

liefs

Hallo! Ik ben ook een gelukkige zwangere!!!
Ben 31 jaar en nu 6 wk en 1 dg zwanger en dus 20 juni uitgerekend. Dit wordt ons 2e kindje. Volgende week dinsdag mag ik even kijken of er een hartje klopt. Ik kan echt niet wachten, want heb best de zenuwen na een miskraam die ik ooit gehad heb.
Ondanks dat ben ik nu wel al enorm aan het genieten!!!!

tot snel maar weer!

Ingrid,

Ja, ik heb een afspraak op 19 november!
Ze doen het meestal bij 8 of 9 weken.
Dan krijg ik een echo en later op de dag heb ik dan een afspraak bij de verloskundige. Voor mij is het mijn tweede maar het is en blijft ongelooflijk!

Terug
Bovenaan