Hoi Allemaal

Ik had al een aantal keer gespiekt op dit forum en me nu maar eens aangemeld.

Ik ben inmiddels iets langer dan 7 weken zwanger en voel me behoorlijk beroerd. Ben veel misselijk... dat is erg vervelend. Vooral voor mijn werk, want dat hou ik nu ook niet helemaal vol.

Verder natuurlijk errug blij met de zwangerschap en het geweldige wonder wat in mijn buik aan het groeien is. Ik ben 27 juni ong uitgerekend, dus nog wel ff te gaan.

hoi noompje
welkom op de site,
ik ben 29 juni uitgerekend,morgen 7 weken.
ben ook beroerd.ik heb aantal collega en clienten verteld.ik werk in de zorg.moet gewoon erg opletten.met tillen etc.nu snappen me mensen ook waarom ik zo moe bent en waarom ik alles vergeet.
gr marjan

hoi Noompje,

ik ben 24 juni uitgerekend, dus al 7wk en 5d zwanger. ik ben niet zo heel erg beroerd zo nu en dan een vlaag, maar dat is ook weer snel over. Wel heb ik ontdekt dat ik aankomende tijd maar van de paprika chips af moet blijven.

groetjes umbra

Hallo Noompje,

welkom! Ik ben 23 juni uitgerekend (en ergens anders weer 24 ;-)). Ik heb een paar heel beroerde dagen gehad na 2 verhuisweekenden maar het valt allemaal nog wel mee. Zit alleen wel weer volop in de puberteit qua stemming, meeëters en chips eten. Ik vind al die (lichamelijke) veranderingen nogal wat en kan nog niet eens echt superblij zijn, moet heel erg aan me-nieuwe-zelf wennen. Maar het puzzeltje begint samen te komen, dit hoorde ook wel bij mij in de puberteit haha. moeilijk moeilijk doen en denken

Terug
Bovenaan