Hoi allemaal

Hoi!
Ik ben nieuw hier. ben nu 8 weken zwanger van ons 1e kindje en heb morgen een 1e afspraak bij de verloskundige. Ik hoop heel erg dat ik week 10 al een echo krijg, want heb enorme behoefte aan bevestiging. Vind het spannend en ben vaak bang dat het mis gaat. Herkenbaar?
 
Meestal krijg je je eerste echo rond de 9wk.Bij uitzonderingen eerder.
Ik liep in het zh onder controle aan het begin omdat ik d.m.v ivf zwanger ben geraakt.Ik krijg vanaf week 6 om de 2wk echo's.Na 12wk stopte dat.Dan krijg je enkel nog de 20wk echo als alles goed verloopt.
Ik denk dat alle zwangere vrouwen de onzekerheid wel herkennen.Ik ben nu 25 wk zwanger en nog steeds vind ik het iedere dag weer spannend.
 
Ik ben ook zwanger van de eerste (nu al wel 26wk inmiddels). Ik herken het gevoel helemaal. Bij mij hebben ze de eerste echo met 8 weken gedaan. Daarna met 11 nog een om de bevallingsdatum te kunnen bevestigen.
Ik vond het echt mega spannend, zat gewoon te huilen van de spanning van te voren en indem daarna van opluchting dat het goed leek te zijn.

Ik heb hier voor ws een paar miskramen gehad helemaal in het begin van de zwangerschap en lang over gedaan voordat ik eindelijk zwanger bleek.
Bij mij werd de angst dat iets misgaat gelukkig veel minder naarmate ik verder zwanger ben. Zelfs als ik haar nu een dagje niet voel ben ik niet meteen in de stress. Dus ik hoop dat jij dat ook gaat mee maken.

Het is een heerlijke tijd!!! Ga er van genieten, je weet niet wat je overkomt.... en dat kan ik zelfs zeggen ondanks dat ik al ruim 3,5 maanden ziek thuis zit ;)

Liefs Sabrina
 
Hoi,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.
En ja hier is t ook allemaal nog eng haha. Ik ben bijna 7 weken zwanger en heb maandag afspraak met gyn en ik ga ervanuit dat ik dan ook mijn eerste echo krijg (was de vorige keren ook zo) ook gezien mijn voorgeschiedenis. En ik denk dat ik bij elke afspraak een echo krijg want volgens mij doen ze dat hier in het ziekenhuis. Heb het al een paar keer gehoord. Maar idd dat van die bevestiging kan ik heel goed snappen dat heb ik ook. Ik vind t nog steeds doodeng maar toch heb ik er een heel goed gevoel bij deze keer.

Succes en hoop dat je snel je echo krijgt.

xx
 
gefelicteerd!!
Mjin VK praktijk doet de 1e echo ook pas bij 10 weken. ik kon niet zolang wachten, wilde die bevestiging en heb t ziekenhuis gebeld en een afspraak gemaakt met de gyn. Gezegd dat ik graag een 1e echo wilde bij 8 weken. En dat kon! Deden ze helemaal niet moeilijk over. Ze stuurde me daarna vervolgens naar de vk, maar ik had mijn bevestiging hihi.
 
hoi hoi
ja hier nog iemand
ten eerst feli met je zwangerschap
ik ben 7 weken zwanger vandaag en snap heel goed dat je eerder de kleine wil zien
wij gaan met 9 weken en 6 dagen langs bij de VK en de echo zal de week eropzijn dus met bijna 11 weken eerder konden ze en wouden ze me niet inplannen best balen hoor wil ook graag eerder maarja ik ben al op week 7 dus ken ook tot week 10 a 11 wachten
 
Terug
Bovenaan