hoi allemaal!

A

Anoniem

Guest
Bedankt voor jullie reacties, op mijn vorige onderwerp.

Even een vraag:

Wie zou de gok durven te nemen, en het gelijk proberen en wie zou nog een maandje wachten, ivm ons trouwen, en ALS het wel in 1x lukt, ik dan 3 maanden zwanger ben als we gaan trouwen, en als we een maand wachten het nog maar 2 maanden is.

Jullie allemaal heel veel succes!
Geniet van het mooie weer!

Volgens mij zijn hier alleen meiden die héél graag zwanger willen worden, haha. Ik kan natuurlijk niet voor alle meiden antwoord geven, maar voor mij een makkelijke vraag. Ik zou al héél blij zijn als ik zwanger word.

Ik wil ook heeeel graag zwanger worden, hihi!

Het is moeilijk om daar antwoord op te geven. Een vriendin van mij had echt na 3 maanden al een buikje, terwijl het bij mijn zusje pas na 5 maanden te zien was dat ze zwanger is.

Voor de zekerheid zou ik persoonlijk een maandje wachten... je weet maar nooit!

Maar.... ik zou wel stoppen met de pil en dan maar even met bescherming klussen. Kan je lichaam iig een beginnetje maken met ontpillen! Of was je niet aan de pil?? Ik weet het niet meer...

Succes in elk geval!

X

Ik zou ook blij zijn als het zou lukken, dus ik zou ook dorgaan met klussen. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je die maand even over zou slaan!

Succes!
Liefs ciomama

Hay meid,

Mijn man en ik hebben gewacht tot na de trouwerij (vorige zomer) zodat we allebei "los" konden gaan op het feest en ik niet misselijk zou zijn op je "mooiste" dag! Ik was na 1 maand zwanger dus ben blij dat we dit zo hebben gedaan. Helaas kwam het niet goed met die zwangerschap maar je ziet hoe snel het kan gaan.....

xxxxxxxxxxxxxxx

Ik zou gewoon doorgaan! Ik heb zelf nergens geen last van gehad en met 3 maanden zie je meestal ook niet heel veel! Voor hetzelfde geld duurt het even dat je zwanger bent! Zelf was ik 26 weken toen wij trouwden!

Ik zou kiezen voor zwanger worden nu,
wij zijn nu 3 maanden bezig en nog geen resultaat

Terug
Bovenaan