Hoi Allemaal

Alles goed met de kleintjes? Hier na een hectische periode eindelijk in rustiger vaarwater. Met Maike hebben we in december een aardig drukke maand gehad met bezoek aan kinderarts en therapeuten etc.
Ze had erg last van een voorkeurshouding door teveel spierspanning, na een aantal sessies bij een osteopaat ging het beter maar nu lopen we bij de kinderfysio. Daarnaast ook nog de heupjes in de gaten moeten houden maar dat is gelukkig allemaal goed nu.
Daarnaast bleek ze reflux te hebben en stond ze qua gewicht 2 weken stil, wat dus totaal niet mag, maar na het opdikken van de melk en medicijnen groeide ze gelukkig weer snel. nou met de daarbij behorende krampjes en huilbuien was het best even aanpoten. Maar nu lijken de krampjes verdwenen en hebben we een vrolijke meid. Wel lopen we nog bij de fysio en hopen we volgende week van het erasmus te horen of ze wel of geen helmpje hoeft…. Al met al een paar bewogen maanden …. Maar we genieten tussendoor wel erg hoor met z’n 4-tjes
Afgelopen weekend voor het eerst wezen zwemmen, dat vond ze geweldig. Dus vanaf nu wil ik op de donderdagochtend gaan babyzwemmen. Lijkt me zo leuk
Waar ik ook mee begonnen ben is babymassage op zondag morgen om 10 uur en dan 4 zondagen, dus lekker relax samen in het weekend..

Maar dus erg weinig online geweest... Soms wel mee gelzen maar niet gereageerd...

Hoe is het met jullie allemaal?

Hoi, ik heb de laatste tijd ook weinig van me laten horen. Bij ons gaat alles goed, nu we weten dan Faron een koemelkallergie heeft ben ik op dieet (geef BV) en gaat het erg goed. Ik ben ook vorige week voor het eerst gaan zwemmen, geweldig! En wat gaat de tijd snel, vooral nu ik weer aan het werk ben. Leuk om weer op de hoogte te zijn Puck!

Fijn dat het goed gaat Puck! Vervelend al die kwaaltjes bij die kleintjes hè!

Hier ook alles goed, vandaag de derde prikjes gehad en nu voorlopig even rust!! Heel zijn ritme op zijn gat vandaag...

De fysio heeft vandaag D. zijn hoofdje gemeten om te kijken of we in aanmerking komen voor een helpje. Ik wil dit niet, afplatting is zo'n stuk minder, maar door de meting weten we in ieder geval of het zou moeten ja of nee..

Verder groeit hij als kool, dus mogen niet klagen!

Hoi Puck,

Wat een bewogen paar maanden heb jij achter de rug zeg! Hopelijk wordt het de aankomende tijd was rustiger. Ook voor je kleintje.

Hier alles goed. Elay groeit als kool, vind sleetje rijden met zn nichtje geweldig, slaapt nog steeds niet goed door en weegt al 8 kilo!

Qua gezondheid gaat alles prima, hij kijkt alleen een beetje scheel, hopelijk trekt het weg ea word er 1 oog afgeplakt.

Hoe gaat het met jou herstel vd keizersnede?
Bij mij redelijk, ondervind nog veel last van mn rug en soms steken in mn buik. Loop nu bij de mensendieck, op zich wel fijn, maar ik ben een eigenwijs mensje haha.

Goed om te lezen meiden ...

@bibi ons meisje is aan de kleine kant, weeg nu 21 weken 5,5 kilo. Iedereen zegt ook jee wadi's ze nog klein... Wij vinden haar al echt een propje worden Haha
Van mijn keizersnede heb ik totaal geen last meer maar dat heb ik ook totaal ietgehad gelukkig. Bij de eerste keer had ik er meer last van

@sunlover vervelend idee hè. Wij twijfelen ook doorverwijzen doen ze met 108 en Maike heeft 108.1 .... Dus tja we horen hetdinsdag
Spannend is het wel

@nouki de tijd vliegt ook voorbij hè. Wij hebben wel iedere avond vrij voor ons zelf hoor maar dan nog.. Vaak geen In om de pc aan te doen enzo
Marga toch weert wat vaker posten en reageren enzo... Fijn om dingen tederen en vooral ervaringen hihi

Terug
Bovenaan