Hoi allen hoe gaat het met jullie

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Hoe gaat het met jullie??

Met mij gaat het goed

Ik denk dat ik rond me nod zit maar weet het eigenlijk niet
ik weet niet meer wanneer ik ongesteld ben geworden
Ik denk eind juli
vrijdag test bij ha gedaan omdat ze me toch moest controleren op
blaasontsteking maar was nega

Kat hoe gaat het met je
en lukt de lijst

ik zal af en toe nog komen kijken maar het bevalt me wel om
ff los te zijn van de nod lijst

Ik duim voor allen

en jeetje wat zijn er veel zwanger
helemaal geweldig

gr tot gauw natasja

erg is het he ? , als je al zolang aan het proberen bent durf je geeneens meer te testen als je overtijd bent , ben nu zelf ook 3 dagen overtijd en durf mijn laatste test ook niet te doen
hou je me op de hoogte , doe ik dat ook bij jouw
groetjes van een ongeduldige janet

Hoi Sas,

Fijn om te horen dat het weer wat beter gaat,. Maar was die test van vorige week niet een beetje te vroeg? Zeker als je deze week NOD hebt.  Hier gaat alles zijn gangetje. Woensdag NOD. Maar heb al ongiverschijnselen, dus hier zal het wel weer niet raak zijn. Daar heb ik vreemd genoeg deze maand vrede mee.

Met de lijst gaat het geloof ik wel aardig. Af en toe een blundertje, maar dat geeft niet. Trek ik dan bij een nieuwe lijst wel recht. Als het voor jou beter is blijf ik de lijst gewoon doen. Samen met Toto, en tot ik zwanger ben. Dan is er vast wel iemand die het daarna wil gaan doen.

Meid, doe het rustig aan! En laat zo af en toe wat van je horen.
Groetjes, Kat

hoi sasje ik las dat het niet zo heel lekker met je ging en heb nog vaak aan je gedacht!
ik ben in ieder geval blij te lezen dat het wat beter met je is. ik zie moppie helemaal niet meer op het forum, heb jij haar nog wel is gezien? ik mis haar wel moet ik zeggen.. ik lees nog vaak met dit forum mee hoor! nou meid een hele dikke knuffel en een kus van mij.

xx Bren.

Terug
Bovenaan