Hoi Ank en Chili ( en de rest natuurlijk)

Dag meiden,

Hoe gaat het met jullie???Ook al een beetje verslaafd aan het worden?
Ik kan het niet laten, en kom eigenlijk iedere dag wel even op het forum kijken.
Het is dan ook erg leuk om te lezen dat er meiden zwanger zijn geworden. En natuurlijk is het gewoon lekker/leuk om over het zwanger worden te 'praten'.
Eerst tot schrijfs en de groetjes

Anita

Lieve Anita,
Wat leuk.
Ja ik begin ook behoorlijk verslaafd te worden merk ik wel. Ik heb nog zoooooo veel te doen maar zet toch eerst elke keer weer "even" de computer aan. Nu heb ik een week vakantie dus vanaf volgende week zal ik weer een stuk minder tijd hebben. Ooo, als ik lees dat het bij iemand is gelukt wordt ik er gewoon blij van.
Gister ook weer met een vriendin weg geweest en er over gehad( zwanger worden) maar als iemand daar niet mee bezig is praat je daar niet zo lekker mee. Ik vind het heel fijn om hier gewoon lekker erover te kunnen "kletsen".
Liefs, Ank

Hoi hoi,
Daar ben ik weer, ik vind het ook zo leuk/ontroerend etc. om hier alles mee te beleven en het is ook fijn om als je ergens iets over weet( of denkt te weten) dat je dan iemand hiermee kan helpen en zij jou weer.Ook al zijn er niet alleen leuke onderwerpen maar ook hele verdrietige je kunt hier alles kwijt en er is altijd wel iemand met een vriendelijk woord of een verhaal waardoor je weer verder kunt,tenminste dat is mijn beleving als ik zo alles volg de laatste weken.

Ik kan haast niet wachten als ik thuis kom van mijn werk dan kan ik er echt van genieten om hiermee te beginnen, met lezen, ik heb er echt iets aan.

Ik heb er zelf ook veel aan want je leert er best veel en omdat de omgeving niet weet dat je "er" meebezig bent is het des te leuker om hier je verhaal kwijt te kunnen.

Moet nu echt stoppen want het is vandaag weer " klus" dag en mijn man is al naar boven gegaan dus voordat hij dadelijk al in slaap is gevallen...

Leuk dat we zo contact hebben, tot morgen!

Groeten Chili

Terug
Bovenaan