Hoi belinda, mijn man is ook internationaal chauffeur en afgelopen maandag ook weer begonnen.

Hoi Belinda,

Wat leuk te lezen dat jou man ook int.chauffeur is. Mijn man is ook weer begonnen na drie weken thuis te zijn geweest. Was het ook wel een beetje zat hoor moet ik eerlijk zeggen, je bent zo gewend aan je eigen ding. Wij hadden al een dochter van drie dus op zich ben ik het wel gewend maar een tweede erbij is toch wel weer ff plannen en zo met de voedingen idd. Geef ook borstvoeding, gaat harstikke goed, maar hij komt nog wel aardig vaak. Gaat wel weer over zullen we maar denken. Hoe bevalt het jou zonder man? Kan je het aan, geestelijk? Ik moest wel ff huilen hoor toen hij wegging, je staat er toch weer in eens alleen voor, en wat ik net al zei, twee is toch ff anders. Maar het gaat harstikke goed, tot nu toe. Voor wie rijd je man en is hij in het weekend altijd thuis, mijn man wel maar maandag t/m vrijdag weg. Hij is nu naar Zwitsterland, hij rijd voor van der Haas in Delft. We kennen elkaar 12 jaar en zolang is hij al int.chauffeur. Hoe zit dat bij jullie. Vind het wel leuk om met je te kletsen over alles. Ik ben trouwens bijna 30 en woon in poeldijk, dat ligt naast den-haag. Hoop wat van je te horen.

Groetjes Syl

Hoi Hoi,

Vind het wel leuk om te lezen dat jij ook zo je eigen ding heb. Ik moet me altijd zo verdedigen tegenover anderen als ik vertel wat het beroep is van mijn vriend.
Hij werkt voor van den Bosch op de Silo afdeling, ze zijn een van de grootste in Nederland samen met Vos, denk dat je man ze wel kent.
Hij komt gelukkig elk weekend thuis dat was eerst niet zo dan was hij om de 3 weken 2 weken weg maar dat vond ik echt te lang dus nou is hij gewoon elk weekend thuis. ( Kan ook wel eens zaterdag worden of vrijdag avond laat, je weet hoe dat gaat.) Ik vond het vooral eng toen hij weg moest omdat ik nog niet helemaal lekker loop vanwege mijn bekken en we hebben ook nog een hond. Niet zo zwaar zoals jij met een peuter van 3 erbij maar je moet gewoon even je draai vinden. Straks als ik weer aan het werk ga, volgend jaar , hahahh dat klinkt gewoon ver weg, dan komen mijn schoonouders 2 dagen oppassen en gaat Sam 1 dag naar de KDV.
Vind het zeker leuk om lekker te blijven kletsen, heb ik tenminste een bondgenoot.

Groetjes Belinda

Hoi,

Hier loopt alles prima, beter dan ik had verwacht. In huis heb ik alles onder controle en dat voelt op zich al erg fijn. Heb het beter onder controle dan dat Paul thuis was.Daniel kwam vannacht er vaak dus hoop dat hij deze nacht beter slaapt en minder wil drinken. Gaf jij nou ook borstvoeding of niet? Kan ff niet terug lezen als je een reactie geeft dus vandaar. Mag ik nog een persoonlijke vraag stellen? Hoe komt het dat je pas op je 36ste voor het eerst moeder ben geworden. Als je geen antwoord wil geven moet je dat gewoon lekker niet doen. Ik ben nogal nieuwschierig dus dan weet je dat vast. Als ik teveel wil weten moet je het gewoon zeggen.

Komt Sam ook elke drie uur of soms zelf eerder?
Hoe is het met je bekken, zwaar hoor als je eruit MOET ivm de hond. Wat vind de hond eigenlijk van Sam, gaat dat goed?

Verder ff niks vanaf hier.

Groetjes van mij (sylwils@hetnet.nl) is misschien makkelijker praten, als je dat ook wil.

Hoi Sylwils,

Kan helaas even niet mailen omdat mijn computer leeg is gemaakt en ik ben natuurlijk wat wachtwoorden kwijt, maar er wordt aan gewerkt.
Wij waren al ruim 6 jaar bezig om zwanger te worden maar dat lukte niet helemaal. Wij kwamen ook in aanmerking voor icsi omdat Richard zwak zaad had. Bij mij zijn er een aantal jaar geleden wat poliepen uit mijn baarmoeder weggehaald.
Ook hebben we 1 keer een iui ( inseminatie) gehad maar dat is niet gelukt. Op een gegeven moment zijn we gestopt met de medische molen  omdat het haast onmogelijk is om je afspraken na te kunnen komen met het beroep van Richard.
Het gaf zoveel stress en spanning. Ook was het zo dat Richard was gestopt met roken en dat had zijn zaad aanzienlijk verbeterd.
Natuurlijk kon ik het niet 1 2 3 loslaten want ik had altijd nog een kamer gereserveerd voor als het toch nog zou gebeuren.
En nu komt het........in december vorig jaar zijn we deze kamer in gaan richten als logeerkamer, hebben we een bed gekocht enz enz enz............. en een maand later was ik dus zwanger.
We willen ook graag een tweede maar liever nog niet zo snel maar   ik denk dat we toch niet aan anti-concepti gaan beginnen want als het weer zolang duurt als met Sam ben ik ruim 42 en dat wil ik toch ook weer niet.
Zo dat was dus je antwoord op een vraag.
Ik geef ook borstvoeding en vind dat ook wel een hele klus hoor moet ik zeggen, overdag komt hij om de 2 uur zowat en meestal eerder.
Vind het ook moeilijk om te beoordelen of hij dan ook wel genoeg heeft, na 3 uur smiddags is het altijd zijn jank momentje, heeft denk ik last van darmkrampjes, of heeft gewoon niet genoeg gedronken.
Als ik hem dan savonds na zijn 21.00 voeding op bed leg dan slaapt hij in een stuk 6 uur door, soms moet ik hem gewoon wakker maken.
Snachts heb ik wel een flesje klaar staan met afgekolfd melk want dat gaat wat sneller erin.
Balou ( onze hond) reageert geweldig op Sam, hij likt zijn oren en zijn hoofd en begint te kwispelen bij de box als hij erin ligt.
Nou dat was een heel verhaal en ik hoop dat het een beetje duidelijk is, en je mag alles vragen hoor.
Dit was het wel weer voor even.

Groetjes Belinda

I

Hoi Belinda,

Zo, dat is ook wat zeg 6 jaar bezig geweest. Mijn zus is ook alweer 3 jaar bezig. We waren samen zwanger maar bij 12 wk kwamen ze erachter dat het met 10 weken was overleden. Was heel moeilijk voor haar dat ik (nog) wel zwanger was. Ze is daarna niet meer zwanger geraakt, het is nu meer als een half jaar geleden, erg hoor. Haar man's zaad is ook minder goed, hij heeft wel al twee dochters van 23 en 25 uit een eerder huwelijk, ja ze schelen idd erg veel in jaren, mijn zus is 31 en hij is 53 geworden maar ze zijn erg gelukkig dus. Wij hebben ook een kindje verloren met vijf en een halve maand zwangerschap, hij heet Nicky en is/was een erg mooi mannetje. Hij was van buiten perfect maar van binnen klopte er niks van. Zijn hart, longen en nieren waren niet goed aangelegd. 7 wk na zijn geboorte raakte ik al zwanger van mijn dochter Liselotte, hadden we niet zo snel verwacht ivm paul zijn beroep, je moet maar net vruchtbaar zijn in het weekend en zin hebben om te vrijen dus we dachten dat het wel ff zou duren. Maar niet dus, alles ging super goed. Toen lislelotte bijna twee en een half was gingen we voor nr 3 en die kwam ook erg vlot, maar 1x ongesteld geweest. Echt  erg dat het bij jullie zo lang heeft geduurd ook idd met het oog op een eventueel broertje of zusje en jou leeftijd.

Maar goed,ff wat anders. Dus Sam komt overdag ook vaker. Ja Daniel ook maar geef er niet aan toe hoor, want anders gaat hij er zo aan wennen. Geef ook niet volgens de klok maar als het net anderhalf uur geleden is geef ik hem toch echt niet. Gaat steeds beter. 's nachts komt hij gewoon elke 3 uur, wel vermoeiend en wat lekker voor jou dat hij zolang al weg blijft. Lijkt me heerlijk. Maar goed, je kan niet alles hebben.

Heeft jou man het er ook moeilijk mee dat hij Sam nu zolang niet ziet. Paul moest wel erg wennen weer. Hij heeft ook sinds maandag een andere auto dus dat komt er ook nog is bij. Hij zal blij zijn als hij morgenochtend weer thuis is. Hij is van de week naar Zwitserland geweest en is nu naar Engeland.

Nou dat was het weer ff.

Groetjes Syl

Hoi Syl,

Zo zie je maar dat het krijgen van kinderen niet zo vanzelfsprekend is. Lijkt me erg heftig hoor om je kindje te verliezen. Je gaat toch niet zo onbevangen je zwangerschap in.
Ook ik ben 9 maanden lang bang geweest en kon er helemaal niet van genieten maar dat zal jij ook wel hebben gehad.
Gelukkig is het nu allemaal wel goed gegaan.

Hoe los je het dan op als hij naar 1,5 uur komt, laat je hem dan gewoon huilen of heb je een andere manier? Ben zeer benieuwd dan ga ik het misschien ook uitvoeren.
Weet je dat ik vaak niet eens weet waar Richard uithangt, begin van de week ging hij naar Noord-Frankrijk maar daarna weet ik het niet eens.
Weet wel dat hij weer eens woorden had met de planning want daar gaat het nog wel eens mis. Heeft  Paul daar ook wel eens last van?
Rich heeft er zeer zeker moeite mee maar aan de andere kant vond hij het ook wel weer lekker om  niet meer om de toren te hoeven rijden want daar heeft hij zo'n hekel aan. Wij sms alleen   nog met elkaar omdat bellen zo duur werdt.
Ik krijg net een berichtje dat het laat wordt maar dat voelde ik wel aan.
Dit was het weer even voor nou.

Groetjes Belinda

Hoi,

Ik ben vandaag weer bij het cb geweest om te wegen en om te vragen over inbakeren, wat ik al had gedaan maar eigenlijk nog niet mag als hij nog niet bij de arts is geweest ivm zijn heupjes. Hij heeft er erg veel baat bij bij dat inbakeren. Hoop dat als er nu regelmaat in komt met slapen, wakker worden, ontbakeren, eten, knuffelen, spelen in de box, gapen, weer naar bed, inbakeren enz enz dat hij dan langer weg blijft ook 's nachts. Heb er helemaal zin in, ben zo benieuwd. Het is ook beter om hem te laten liggen als ik Liselot naar school breng, dan moet ik hem dus max 10 min alleen in bed laten liggen en dan naar school heen en weer rijden en gauw weer terug (met een briefje in me zak als er wat gebeurd dat ze weten dat hij in   huis ligt)
Het is ook niet handig voor hem als hij slaapt dat ik hem dan over moet leggen in de kinderwagen en het is ook niet de bedoeling dat ik hem alvast in de kinderwagen leg van te voren voor als ik haar weg ga brengen. Het is het beste om ze overdag elke keer in dezelfde slaapplaats te leggen en 's nachts ook, dat mag voor beide plaatsen verschillend zijn. Daniel ligt overdag in zijn kamer en 's nachts naast me in de wieg ivm de voedingen. Ga er echt niet elke keer uit als hij komt. Hoe doe jij dat. Ben jij ook zo strikt als ik of ben jij wat makkelijker. Ik ben gewoon benieuwd of hij er rustiger en gelukkiger van wordt. Baby's en kinderen weten graag wat er gaat gebeuren en als je het gewoon elke keer precies het zelfde doet weten ze waar ze aan toe zijn en zijn ze dus blijer. Ben dus heel benieuwd hoe jij dat doet.

Weer wat anders, ja Paul heeft ook weleens wat met de planning, maar wie heeft dat niet. De planning doet het altijd zo dat het net niet gaat. Ik weet altijd wel precies wat hij doet en wij bellen alleen als hij in nederland is en dan wel echt gelijk vanaf het moment dat hij de grens over is en verder doen wij het ook met de sms.Paul is ook erg blij dat hij nu weer gewoon zijn ding kan doen wat hij heeft vanaf 37 wk zwangerschap ook binnenland gereden voor het geval ik zou gaan bevallen en niet voor niks want daniel is met 38 wk 6 dgn geboren. En jij? Hoe is jou bevaling gegaan eigenlijk. De mijne dus in 4 en een half uur en 3 min persen. Ging super.
Ik hoor je wel weer. Zodra je mail het weer doet zie ik het wel in mijn mailbox verschijnen, scheelt weer met zoeken op het forum.

Groetjes Syl

Terug
Bovenaan