hoi ben net nieuw hiero!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben Chahida ben 23j, ben nu 3j bezig om zwanger te worden en nog steeds niks...
Ik heb nu 2miskramen gehad, waar van ik niet eens wist dat ik zwanger was....
het waren 2vroege miskramen....
Ik ga nu sinds kort (januari) langs de fertiliteitsdokter, volgende maand begin ik met mijn eerste IUI behandeling, ik hoop dat het dan raak zou zijn.....
En ik moet eerlijk zeggen als ik over straat loop mijn ogen ziet gewoon allemaal zwangere vrouwen, en dan kan ik zo jaloers worden.....En dan denk ik waarom zij wel en ik niet...
Maar ja ik probeer mezelf dan altijd weer op te peppen, inshallah (als god het wil) zal ik zwanger worden....

Zo dat ben ik effe kwijt....

liefs Chahida

Hoi Chahida,

Welkom hier! Wens je veel succes toe met de behandelingen.

Liefs Suusje

Hoi Chahida,

Welkom hier
Moeilijk he al die zwangere vrouwen om je heen. De hele wereld lijkt wel zomaar zwanger te kunnen worden, behalve jij. Waar ik ook kijk, ik zie dikke buiken en vrouwen achter de kinderwagen. Wanneer zijn wij allemaal nou eens aan de beurt?
Ook jou tijd komt nog wel, hou moed.
Als je vragen hebt, stel je ze maar gewoon.

Kruimel

Hoi kruimel en suusje, mag ik vragen hoelang jullie al bezig zijn???....

liefs Chahida

Hoi Chahida,

Tuurlijk mag je dat vragen.
Mijn man en ik zijn nu 21 mnd bezig voor ons eerste kindje. Mijn man heeft een slechte zaadkwaliteit, met mij is gelukkig alles goed. Ik ben 1x zwanger geweest van de eerste IUI (was in maart), hormoongestimuleerd (via injecties). Dit is jammer genoeg na 7 wkn misgelopen in een  miskraam.
Bij mij deed de IUI geen zeer, voelde er helemaal niets van. Ik heb van te voren een eicelpunctie (zelfde als bij IVF) gehad omdat ik door de hormonen 5 rijpe eitjes had (kans op 5-ling). Wij hebben 2 eitjes laten zitten om te springen. De punctie was wel erg pijnlijk.
Over het algemeen hoort een IUI pijnloos te zijn, maar bij vrouwen waarbij de baarmoeder wat gekanteld ligt (dus ze niet goed bij de baarmoedermond kunnen komen) kan het wel wat pijnlijk zijn. Het enige wat ik vervelend vond is de eendebek.

succes met je eerste IUI

Kruimel

ben ik nog even

Chahida, voor  meer info over IUI moet je eens op google IUI intypen. Daar vind je een hoop sites over dit onderwerp. Ik weet ze niet zo goed uit mijn hoofd.

Succes     gr. Kruimel

Dank je kruimel voor je verhaal, ik hoop dat je snel zwanger word....
Dus met de iui gaan ze ook weer een eendebek doen, oh die vind ik wel vervelend ja, dat naar binnen gaan vind ik niet erg, maar dat vast klikken op je baarmoedermond doet altijd zeer....
Maar ja alles voor het goede doel he...

Nou ik ben nu al 4dagen overtijd, en nog steeds niet ongi...
Ik d8 misschien ben ik zwanger maar de test van vanmorgen bleek dat het toch weer negatief is jammer genoeg...

Volgende ronde beter zullen we maar denken...

liefs Chahida

Hoi Chahida,

Wat spannend zeg 4 dagen overtijd! Dat zou toch echt fantastisch zijn!
Wij zijn sinds september 2005 bezig, op zich niet zo lang dus. Gezien mijn leeftijd (net 37 jaar) zijn we toch maar voor de zekerheid langs de huisarts gegaan. Binnen een mum van tijd zaten we bij de fertiliteitsarts. Na een aantal onderzoeken is gebleken dat ik vijandig slijm heb, dus ontoegankelijk voor zaadjes. Dit is de reden waarom we nu bezig zijn met IUI. Volgende week om deze tijd zou ik moeten weten waar ik aan toe ben.
Nou meid, veel succes!

Groetjes Suusje

Terug
Bovenaan