hoi, ben nieuw hier

A

Anoniem

Guest
hoi, ik ben nadia, ben 27 jaar en in maart gestopt met de pil...

zit in ronde 5 nu en heb vandaag mijn NOD en ben zo ontzettend zenuwachtig (erger dan de vorige maanden, op de 1e na dan). Mijn cyclus lengte loopt van 26 tot 30 dagen en ben nu uitgegaan van 29 dagen (zit dus nu op dag 30)....

Ik ben zoooo zenuwachtig!

Hee Nadia,

Welkom op het forum.Mijn NOD is 18 juli. Spannend!!    Ik duim voor je!! Laat   even weten wat er zoal gebeurt. Succes!

liefs Tina

Hoi!

Nog niets hier... en denk ook niet dat het vandaag nog komt. Vind het zo spannend! Had afgelopen dinsdag en woensdag wel krampen alsof het bijna kwam, maar nu niet meer...

Zijn er nog meer mensen die vandaag (of morgen) hun NOD hebben?

hoi Nadia
welkom, misschien heb je wel geluk en blijft het een NOD. Mijn Nod is helaas een WOD geworden. Ach ja vindt het nu nog niet zo heel erg. We gaan gewoon lekker verder. Volgens de statistieken moet ik rond 19 juli mijn ei sprong hebben. Tja hopen dat het dan niet te warm is om te klussen (haha)
succes en groetjes

Hey,

Welkom op deze site!!!
En je zit meteen in spanning, sjonge!!!!
Zou het maar rustig afwachten pppffffff......
Ja soms duurt dat lang vandaar, je kunt er toch niets aan doen wat je lichaam doet vandaar!!!
En een aantal dagen naar je nod zou ik testen, dan is het hormoon ook meer als daarvoor!!!
Nou succes hoop dat het raak is voor je!!!

Liefs Sandy

Hoi,

SPANNEND HE??. Ik had donderdag mijn nod, maar nog geen duivels te bekennen.

Het is een fijne site om even alles kwijt te kunnen en de reacties zijn ook heel fijn.
Ik duim voor je !
groetjes

Terug
Bovenaan