hoi, ben terug !


Hoi dametjes, alles kits?
Ik ben terug van de zee. O, o, o wat hadden ze daar gewèldige reusachtige coupes ijs met aardbeitjes ! Verdikke toch, mijn ventje heeft gesmuld... grrrr Ik nam dan maar yoghurt. Met bananen. Ook lekker (maakte ik mezelf wijs hihihi)Ik heb vrijdag weer een echo gehad en alles was nog dik in orde.
Heb jullie gemist, hoor ! Ik had vandaag veel werk om al die berichtjes te lezen van 14 dagen ver.
Loentje, zit jj nog op de site?

Bye the way, alles is nog Ok met de kleine. Ben nu 4 maand en 2 weken. hoi hoi hoi Ik vind dat de tijd enorm snel gaat.

Liefs, aardbeien Loes
 
He Loes,

leuk dat je er weer bent. Fijn dat je het lekker genoten hebt; ik verlang op moment ook wel naar een lekker weekend weg ofzo. Maar met dit mooie weer is de tuin ook al erg lekker.
Ik geloof niet dat je de afgelopen 2 weken veel gemist hebt (de 2 voorgaande reacties zijn mooie voorbeelden van het huidige niveau), maar dat schijnt al een tijd zo te gaan en daar lezen we dan maar fijn over heen he?!

Groetjes,
Dora
 
Jazeker, ik ben er nog. Lees nog maar eens terugvoor de lol, de hormonen vliegen hier over en weer... ach. Met mij gaat het heel erg goed, ga straks even een update op de septembersite plaatsen, moet je die maar eventjes lezen.
 
hooooooooi aardbeien loesje
hoe ist ermee? met mij ook weer alles goed hoor.
ik heb gezondigd...hihi ik heb aardbeien op beschuit gegeten. heb ze wel heeel goed afgewassen. achja ik dacht 1x is niet zo erg... leuk dat je weer terug bent. ik had dus ook een echo gehad met 11wk en alles was ok. hij/zij was alleen dus geen tweeling..he wat jammer..hihi maar maakt niet uit hoor. was al blij dat er 1tje goed en wel zat!
ik spreek je nog wel. liefs van sandy
 
Hoe komen jullie erbij dat je geen aardbeiden zou mogen eten? Vraag het eens na aan de vk zou ik zeggen; heb ik ook gedaan en het was geen enkel probleem!! Jammer hoor, had je samen met je vriend aardbeidencoupes kunnen eten.
 
Terug
Bovenaan