hoi bernicee

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

wat leuk dat je reageerde en dat je ook nog zo jong bent ik vind het echt heerlijk zo jong moederen.
ik was net 20 toen ik me zoon kreeg nu alweer 2 1/2 en 21 jaar toen ik me dochter nu net 1 kreeg en bij de volgende ben ik 23.
o en ja de andere dames zijn zeker allemaal super
gezeliig maar het is wel eens leuk om iemand ven je eigen leeftijd tegen te komen.
ik weet nog goed dat toen ik zwanger was van me zoon ik op zwangerschapsgym zat en iedereen was toen 30+ niks mis mee echt super gezellig tot dat de docent doodleuk tegen me zei wat goed van je dat je je kindje na een ongeplande zwangerschap in je eentje groot gaar brengen nu ik heb haar echt uit staan schelde want het was een geplande zwangerschap en we zzijn gewoon gelukkis getrouwd ik ben daarna niet meer terug gegaan z heeft naderhand wel schriftelijk excus aangeboden echt die vooroordelen soms als of je 20 jarige niet geschikt bent.
sorry voor me lange klets verhaal is soms even lekker

heb jij ook wel eens van die vreemde reacties gehad?
ik ben nu 4 weken zwanger en me schoonouders kunnen me wel schieten want voor hun zijn kleinkinderen alleen een last grrrrrrrr
ik hoor snel van je dikke kus angela

hoi ik ben net 22 en zwanger van mijn 1e kindje. en ik wou gewoon even reageren.
wat stom dat die vrouw van zwangerschapsgym zo ´n stomme opmerking maakt!! dat vind ik echt niet kunnen!!
en jammer dat je schoonouders er niet blij mee zijn, maarja dat is hun gemis zo ´n lieve kleine. hoop dat jou ouders er wel blij mee zijn!!
ik heb gelukkig nog niet van die stomme opmerkingen gehad zoals jij die heb gekregen, maar ik denk dat ik gek zou worden, ben al veel sneller boos en aangebrand sinds ik zwanger ben.

liefs diana

Hallo Meiden,

Ja aan mij vragen ze ook vaak of het gepland is echt vreselijk.Ik wordt ook vaak boos en dan zeg ik nee hoor ik ben getrouwd en ik heb een man die 35 is en die wil nu toch ook wel een x papa worden.Dan snappen ze het pas,of ze zeggen je haalt je wel veel op je hals zo jong etc etc.Oja als je mij wil toevoegen op msn mag hoor (slear_grakuma@hotmail.com)

Liefs Bernice

Leuk trouwens idd wat jongere moeders.....xxxx

dag jonge moeders,

Ik herken dit echt allemaal! Vooral als je het verteld dat je zwanger bent ze reageren met is het gepland?vreselijk he!
Het lijkt alsof mensen denken dat je je toekomst verknalt terwijl je er zelf voor kiest. Het lijkt mij wel leuk om op zwschapscursus te gaan maar denk wel dat ik de jongste ben..haha.
En als ze net zo reageren als bij Kaylin...

Groetjes, Maaike 22jr 11 wkn zwanger.

Hallo damen's

Ik ben ook een jonge moeder van 23 jaar en ik heb een
dochter van bijna 9 mnd.Zij is geboren op 18-05-06.
En ik volg jullie verhalen zo'n beetje en andwoord waar ik kan.
En ik heb ook een zwangerschap's gym gevolgd.
Ik vond het zeer de moeite waard.En ja ik was wel de jongste
echt waar er zat een vrouw bij mij in de groep dat had mij
moeder kunnen zijn zij was maarliefs 40 jaar en dat was 1e kindje.
Ja de mensen moeten het zelf weten maar ik zal het niet willen.
En de rest van de groep was rond de 30 jaar maar het was heel gezellig.
En ik heb er veel van geleerd en ook ontspannen en dat soort dingen
echt de moeite waard vond ik.
En ik ben zeer gelukkig getrouwd en een trotse moeder van Marissa.

Groetjes Belinda mama van Marissa bijna 9 mnd.

Hoi meiden!

Hier een bericht van een ouwe doos van 32 hahaha!
Ik ben nu zwanger (ben op mijn 28ste gestopt met de pil maar het moest uiteindelijk ivf worden) en ik vind dat leeftijd niet altijd wat zegt.
Ik studeerde af toen ik 24 was en was toen gewoon nog helemaal niet toe aan kinderen. Mijn vriend nu man ook niet. We waren zelf nog volop van onze jeugd aan het genieten. Voor ons was het dus niet goed geweest om zwanger te worden. Echter ken ik ook mensen die al heel lang jong mamma willen worden en hier ook helemaal voor gaan en daar gaat het hartstikke goed. Het is niet beter of slechter maar anders. Het hangt ervan af hoe je leven loopt. Ga je studeren, wanneer ontmoet je de man waarmee je kids wil enz enz. Dat plan je niet enne als het toevallig met 20 al in kannen en kruiken is WHY NOT! Mijn kleine nichtje is 25 en heeft 2 kinderen en dat gaat hartstikke goed! Ze is echt lekker aan het moederen.
Ik zou dus zeggen als je eraan toen bent en je bent samen sterk genoeg om de ouderrol te vervullen dan maakt leeftijd weinig uit en mensen moeten eens stoppen met die achterlijke opmerkingen.Wij hebben 4 jaar lang gehoord....wordt het niet eens tijd?? Terwijl zwanger worden helemaal niet lukte. Waar bemoeien die mensen zich mee toch?

Geniet allemaal lekker van dit wonder!
lfs ing

Terug
Bovenaan