hoi Biaggi

Dag dametje,
Ben een beetje nieuwsgierig!!!
Ben je nog steeds zo beroerd, of verder nog iets raars met je ????

De andere meiden van 8 JUNI CLUPPIE!!!!!, hoe is het met jullie???

Liefs, Ank
 
hoi!

nee nog geen ongi te bekennen!
ga morgen vroeg met romed testen of misschien toch maar CB.
Ik hou jullie op de hoogte.

liefs natje

en hoe is het met de rest van de 8 juni club??????
 
Hoi Natje,
Spannend hoor, ik hoop voor je dat het raak is. Als het het mij vraagd kun je morgen ook gewoon een romed test doen hoor. Vooral de dag na je NOD is het goed duidelijk ook voor de romed test. Het scheelt je ook nog eens veel geld.

Ik blijf voor je duimen en hou me op de hoogte!!!!!

Liefs, Ank
 
hey Ank,

Ben nog niet ongesteld, wel nog hoge temperatuur, en pijnlijke borsten.

Ik heb met mezelf afgesproken zaterdag pas te testen. Dus als ik dan nog niet de duivels op bezoek heb gehad kom ik hier even een klein feestje vieren ;)

Hoe is het met jou Ank?

Dikke knuffel Fabbie
 
Ha die Fabbie,
PPPFFFFF, dat jij zo lang kan wachten zeg, knap hoor. Ik zou het echt niet vol kunnen houden. Waarom eigenlijk pas zaterdag?? Ik weet wel dat het dan allemaal een stuk betrouwbaarder is maar voor het zelfde geld geeft hij bij een test van morgen bv. ook al duidelijkheid. Nou, ik hoop echt voor je dat het raak is, ik zou dan stiekem wel een beetje jaloers zijn. Laten we niet op de fijten vooruit lopen maar ik ga heeeeel hard voor je duimen.

Veel leifs, Ank

Laat het me wel weten hoor!!!
 
Ben ik weer.
Vanochtend nog niet echt een super gevoel, maag rommelde nog wat. Vanmiddag ging het al een stuk beter. Nog wel gevoelige tepels en moe. Ik weet het niet hoor. Ik zie het wel, ik durf eigenlijk niet echt te testen. Als ik morgenvroeg toch besluit te testen, zou dat ook te vroeg zijn ????? Bedankt voor reacties!!!

Groetjes Biaggi.
 
Lieve Biaggi,
Omdat je morgen je NOD hebt zou ik toch nog 1 dag wachten als je dat volhoud. Het schijnt beter te zijn om pas te testen als je echt een dag overtijd bent. Zo'n dag duurt dan wel erg lang maar dan ben je wel meer zeker over de uitslag. Ik hoop voor je dat je morgen niet ongi word en dat je donderdag kan gaan testen. Wel met je ochtendurine hoor, dat is echt beter!!!

Knuffels,
Ank
 
Terug
Bovenaan