hoi Cee

A

Anoniem

Guest
zie dat je ook on line bent. T is idd niet druk meer met oude bekende he?
Hoe gaat het met jou, wanneer is je nod?

Groetjes Janu

hoi Janu!

Leuk een berichtje speciaal voor mij!  Ben niet continue online, want zit op mijn werk. Maar kan het niet laten om af en toe even te kijken. Ik ben m'n dipje weer te boven. Ongesteldheid is alweer over en in afwachting van de vruchtbare periode.....NOD is pas 20 juni of zo. Gisteren afspraak gemaakt met de fertiliteitsarts, ik kan er pas op 28 juni terecht. Pffff, lang wachten hoor. En hoe is het met jou? Wanneer heb jij je NOD? Volgens mij volgende week toch? Spannend spannend. Ik vind de 'wachtweken' steeds erger worden naarmate de rondes verstrijken, en jij?

Succes! Lfs, cee

Hoi Janu,

Ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat. Volgens mij zit je nu in ronde 10. Wat duurt wachten lang he? Er zijn allemaal nieuwe namen die ik niet kun. Ik hoor graag van je.
Allemaal sterkte toegewenst.

Groetjes Evelise

Hoi Evelise,

Wat leuk om weer eens van jou te horen! Al behoorlijk aan het uitbuiken zeker?!

Ik zit helaas alweer in ronde 11, 10 juni nod. Laatste ronde was ik er van overtuigd dat het raak was, maar helaas op vakantie nog wel, ongi geworden. Eenmaal thuis een afspraak gemaakt bij de HA, die heeft me doorverwezen naar de gyn, waar ik over 4 weken terecht kan.

Nu weer de spannende weken afwachten...

Voel jij je goed? Kun je de kleine al voelen bewegen of nog niet?

Liefs Janu

Hoi Cee,

zo voel ik me ook altijd, eerst ontzettend verdrietig dat je weer ongi bent geworden. Dan je ei afwachten en dan weer wachten tot je nod of het nu dan eindelijk raak is!

Onze tijd komt nog wel he, volhouden maar!

Groetjes en werkze, Janu

Terug
Bovenaan