hoi cindy
toevallig heb ik net een reactie gegeven op je andere oproepje.
Leuk dat je aan me denkt!
Ik heb inderdaad mijn NOD,heb nog steeds geen rode symptomen bespeurd.
Ik heb wel allerlei verschillende tekentjes maar of dit wat betekent,weet ik echt niet.
Mijn temp is nog steeds hoog,ben misselijk,witte vlokken in mijn urine,veel plassen, en in mijn buik rommelt het een beetje.
Ik heb echt geen idee wat ik ervan moet denken want dit soort dingen passen bij mij ook wel in een ongitoestand dus ,ik durf niet te hopen.
Nu ben ik erachter gekomen dat mijn temp 2 keer gepiekt heeft ,rond mijn eisprong en na een week,dit kan met het innestellen te maken hebben schijnt!Maar dat is afgelopen zondag gebeurd en het schijnt dat je dan pas weer een week later kan testen.Ik ben door het tempen erachter gekomen dat mijn eisprong niet standaard de 14de dag maar op de 18de dag was.Dus dan loopt alles een beetje anders.
Dus ik haal even geen test in huis ,want dan ga ik hem toch doen.Ik heb er gisterochtend ook weer een gedaan,weer eens veel te vroeg natuurlijk.
Toen hij opdroogde was er weliswaar een streep waarneembaar,maar toen waren de 10 minuten al overschreden dus dit resultaat is niet te vertrouwen.Stom he?Ik word er dan juist helemaal zenuwachtig van!Maar ik doe dat allemaal zelf,dus ik kan niemand de schuld geven(helaas haha)
Hte enige slechte voorteken wat ik heb is dat ik opstond met migraine en dat gebeurt elke maan dals ik ongesteld moet worden en dan is het straks weg als het door komt.
Maar hier kan ik ook geen peil optrekken want in mijn andere zwangerschappen had ik dit ook als ik eigenlijk ongesteld had moeten worden,alleen werd ik dat dan uiteraard niet.Zo rond die tijd van de maand had ik het alleen wel.
Dus ik moet gewoon afwachten!Net als jij nog een hele week ,balen he?
sterkte en de groetjes (sorry voor het alnge verhaal hoor)