Hoi Claudy!

Hoi Claudy!
Nou nog 1 dag en dan is het de 22e! Als ik naar de vk ga, dan gaat ze denk ik kijken of ze het hartje al kan horen. Ik heb al een zoontje van 16 maanden, dus ik ken de vk nog wel. Er zitten er vijf in de praktijk.
Dat is best snel dan, dat jullie de uitslag op 9 augustus horen. Dan hoef je tenminste geen maanden te wachten!
Ik denk dat je er wel veel aan zult hebben, aan een bijbel. Je kunt die op zich overal krijgen, ook in een gewone boekenwinkel. Ik weet niet waar je woont natuurlijk, woon je misschien in de buurt van Rotterdam? Bij Donner hebben ze ook altijd veel. Of anders in een christelijke boekenwinkels. Als je zegt in de buurt van welke iets grotere plaats je woont, kan ik wel even opzoeken waar je die kan kopen. Als ik jou was, zou ik dan die ene kopen waar ik het over had, omdat daar niet van die ingewikkelde taal in staat! Daar snap ik ook nooit veel van. Je weet wel, van die hele lange ingewikkelde vertalingen in Oud-Nederlands :) Maar laat me even weten, waar je ergens woont, dan kan ik misschien een winkel opzoeken.
Veel liefs en tot gauw, Leah

Hoi Leah!!!

Ik hoop dat het hartje morgen lekker goed klopt. Dat is weer een goede geruststelling en ook altijd leuk om te horen. Het maakt het echt, een kindje in je buik. Spannend!!!

Gelukkig gaat zo'n test wel snel en zit je niet in een lange tijd van onzekeerheid. Wel zo prettig ja.

Ik woon nu in Leiden maar ben oorspronkelijk Rotterdamse!! Jij ook denk ik dan (of in iedergeval in de buurt). En ik kom echt heel vaak nog in Rotterdam al mijn familie zit daar nog. Ik zit hier alleen omdat ik in A'dam werk en daar niet wil wonen. Dus is leiden een mooie oplossing. Kun je me dan ook het ISBN nummer van jouw bijbel geven? Dan koop ik zeker de goede.

Tot lezens zullen we maar zeggen, hihihi.

Veel liefs CLaudy

Hoi Claudy!
Hoe was het vandaag in het ziekenhuis met je man? Ging alles goed? Nou, nog even afwachten en dan weten jullie meer. Ik hoop dat het meeviel.
Bij de vk was alles goed gelukkig! Hartje klopte heel ritmisch. Nu moet ik over vijf weken weer.
Wat grappig dat je oorspronkelijk uit Rotterdam komt. Voor hetzelfde geld had je in Groningen gewoond :) Ik woon zelf niet in Rotterdam (mijn zus wel) maar ik woon in een dorpje in de buurt. Ik zal zo even het ISBN nummer voor je opzoeken, die zal ik dan nog in een berichtje hieronder zetten. Tot straks dan! Veel liefs, Leah

Hoi, daar ben ik alweer! Heb even op www.bol.com gekeken, daar verkopen ze die bijbel ook zag ik. Het ISBN nummer is: 9061267528 . Je kan hem dus ook bij Bol bestellen! Hij is groen van de voorkant, maar je hebt ook een roze geloof ik haha Ik heb een groene. Mijn man werkt trouwens ook in Amsterdam, bij Yamaha. Best heel erg ver elke dag, maar het is maar voor tijdelijk. Woon je al lang in Leiden?
Liefs en tot gauw

Terug
Bovenaan