Hoi Claudy!

Hoi Claudy
Wat een raar mens die hier zulke gemene berichten neerzet. Echt niet normaal! Ik had inderdaad op het januari-forum datzelfde type eens 'gezien'.
Hoe was je weekend? Bij ons druk, tenminste voor mijn man. Hij is druk bezig met de verhuizing, zelf hoef ik niet zo veel te doen gelukkig.
Wat leuk dat je in Egypte was. Mijn schoonzusje gaat er ook heen, geloof ik. Ik ben er zelf nog nooit geweest.
Tenerife was wel leuk, we hadden een supermooi hotel. Maar verder waren er waar wij zaten, niet echt veel winkeltjes e.d. dus dat viel een beetje tegen. Maar verder was het heel erg leuk.
Heb je de bestelling al binnen van Bol?
Veel liefs, Leah

Hoi Leah!!!

komt goed uit zeg, lekker niets doen tijdens het verhuizen hahahahaa.

Ja er zijn altijd mensen die moeten zieken die begrijp ik echt niet hoor!

Egypte is erg de moeite waard en dan vooral een nijlcruise heerlijk! je voelt je dan echt een VIP. Kan ik wel aan wennen hoor hihihi.

misschien moeten we gewoon voor een weekje tussendoor naar tenerife. Gewoon om te relaxen.

Heb de bestelling nog niet binnen heb pas in het weekend besteld vandaar.

Weet je wat ik gekocht heb??? Een super mooi wiegje, precies zoals ik er een wilde. Ik weet dat het erg vroeg is maar ik heb er vertrouwen in en ik kon het niet laten. normaal is hij 150 euro maar nu heb ik hem voor 60. En misschien kom ik hem niet meer tegen. Dus vandaar, wat ben ik toch weer optimistisch lekker weer mezelf.

Zaterdag lekker weer naar R'dam!! De zomercarnaval vieren echt leuk vindt ik dat. Zo gezellig en lekkere dansmuziek. Van origine ben ik niet nederlands maar wel hier geboren. Dus ons land doet ook elk jaar mee. Mijn ouders komen uit Kaapverdië, 10 kleine eilandjes een stukje onder de canarische eilanden. Ga jij binnekort ook iets doen?? Of moeten jullie veel doen tijdens verhuizing?

Tot gauw.

Veel liefs Claudy

Terug
Bovenaan