Hoi Claudy!

HOi Claudy!
Daar ben ik weer. Gisteren was ik niet op het internet. Dat klinkt echt heel erg leuk, jouw wiegje. Hij lijkt denk ik een beetje op die van mij. Die is ook van dat rotan en ook met wit kant en een hemeltje. Het staat zo schattig als het wiegje helemaal is aangekleed.
Zelf ben ik 25, in november word ik 26. Allebei lekker jong dus nog! :)
Ik heb nog veel familie in Duitsland , maar ik ben er al een poosje niet geweest door de vermoeidheid en alles. Best jammer, maar ik hoop er toch gauw weer eens heen te kunnen. Dan ga ik mee met mijn moeder. Het is wel beter als je familie in een lekker warm land hebt! Ik hou wel van lekker weer, maar niet van het Nederlandse warme weer, dat alles zo broeierig is en dat je er niet van kunt slapen. We hadden eerst ook een heel warm huis, maar gelukkig hebben we nu ons nieuwe (koele) huis. Ik vind het trouwens heel vreemd dat de berichten niet gefilterd worden hier op het forum. Hoe kunnen ze nu van die scheldwoorden van dat rare mens doorlaten? Daar zitten echt veel steekjes los.
Wat leuk dat je in sixflags was! Zijn daar ook nog meer attracties dan alleen achtbanen? Ik vind achtbanen altijd een beetje eng, maar verder vind ik pretparken harstikke leuk. Heb je alleen familie in Kaapverdie of ook in Nederland? (behalve je ouders dan)
Tot gauw! Veel liefs, Leah

Hee Leah,

Jij bent ook nog jong wat leuk!!! dat zie je niet vaak meer dat jonge mensen nog bezig zijn met het geloof. ik ging er een beetje vanuit dat je in de dertig was (niet beledigend bedoeld hoor).
Ik hoop dat je gauw weer eens naar duitsland kan.

Ja in NL wordt het nooit lekker warm altijd maar benauwd vreselijk. In Kaapverdie heb je dat niet dan is er ook een lekker windje die je verkoeling brengt.

Ik heb ook familie hier, de kaapverdianen zijn een hecht volk. bijna iedereen kent iedereen al is het maar van horen zeggen. Dat is wel leuk. Zo heb je altijd van die grote feesten als iemand trouwt ofzo.

Ja ik begrijp dat mens echt niet. Het is superkwetsend voor meiden als ons hier op het forum. Maar ik reageer niet want dat is wat ze willen. maar er vwordt door de redactie actie ondernomen. Dat komt wel goed.

Oja in Sixflags heb je voornamelijk achtbanen maar ook een paar kermis attracties en een kinderafdeling. je gaat er echt heen voor de kick. Ik ben in de Goliath geweest (de hoogste van europa) en die is echt erg!! je ziet de rails niet als je boven bent, dus het lijkt net of je een vrije val maakt echt eng!! Maar ik vind het wel leuk, krijg er een kick van. Wat ik ook geweldig vind is de Efteling daar krijg ik geen genoeg van.

Liefs CLaudy

Terug
Bovenaan