Hoi Coortje!

A

Anoniem

Guest
Hoi Coortje,

Hoe was je bezoek gisteren aan de gyn.
Hoe is het met jou zelf?
Meid heel veel succes en ik denk aan je.

Liefs An

hey hey

Ja het gaat goed met me!! gisteren weer bij de gyn geweest en toen bleek dat me eitjes weg waren dus heb een eisprong gehad!!
 nou moet ik dinsdag bloedprikken!! En nu word het 2 weekjes wachten!! spannend hoor!! maar zelf denk ik dat het deze ronde niet gelukt is want doordat ik zo;n ontzettende pijn had dinsdag en woensdag bij me eierstokken enz dat we niet gevreen hebben!! en ws was me ei woensdag dus dan heb ik alleen maandag en dond geklust!!! maar ja we wachten rustig af!! zaad leeft soms wel 72 uur!!

En hoe gaat het met jouw??? werd helemaal blij van een berichtje helemaal voor mij

kus kus

Hoi Coortje,

Gelukkig ik ben erg blij wat van je te horen.
Ik was een beetje bezorgt omdat ik niks zag van je.
Maar het was dus je eisprong. Wat je zegt zaad kan 72 uur leven ik hoop het voor je. Maar ook je ei kan 24 uur leven heb ik gelezen. Dus wie weet!
Ik heb dus ook pijn bij eisprong (s'avonds gehad vrijdag 24 nov.). Ik heb de dag ervoor geklust (s'avonds) en de dag erna (s'ochtends). Dus ben benieuwd of het gelukt is.
Ik was vandaag ineens niet lekker hoofdpijn, misselijk en buikpijn. Het duurde maar een anderhalf uur en toen was het weg. Ben beetje emotioneler. Maar kan ook komen omdat ik misschien binnenkort ongi wordt.
Gewoon afwachten.

Ik ga heel erg voor je duimen!!!

Liefs An

hey an

nee dat kan kloppen ik kom hier iet zoveel meer!! zit meestal op als zwanger worden langer duurt!!! wanneer heb jij je nod?? ik ws 13 dec!! mag ik vragen hoe oud jij bent?? ik ben 21 en men vriend is 23!! wij zijn 5 jaar 3 maand bij elkaar en wonen bijna een jaar samen!

kus kus

Hoi Coortje,

Ik was gisteren vroeg naar bed gegaan ik was moe.
Ik denk dat mijn nod   7 december is. Ik ben 28 jaar en mijn vriend 35.
We zijn bijna 2 jaar samen en wonen 1 jaar samen.

Liefs An

hey hye

lekker toch!! Ik ben wat later naar bed gegaan maar heb tot net uitgeslapen!! Ik ben de laatste tijd toch als snel moe en kan heel lang slapen maar ja dat komt alllemaal door die trage schildklier!! maar ja hopen dat die medicijnen snel gaan werken!!
hihi ben ik wel een stukkie jonger als jullie maar dat heb ik hier vaker!!! nou is wel spannend je nod komt steeds dichterbij!!! kus kus

Hoi Coortje,

Ja, komt zeker dichterbij.
Voor jou is het nu ook een hel spannende tijd.
Ja, je bent jonger maar dat maakt mij niet uit hahhahaha.
Je bent gewoon een leuke en lieve eerlijke meid.
Ik blijf voor je duimen!!

Liefs en kus An

hey hey

ja vindt het leuk hoor om contact met mensen zoals jouw te hebben!! las net dat je vanmiddag naar de film gaat!! heel veel plezier en mischien spreek ik je vanmiddag?? heb je msn? zo ja mijn email adres is besselsencora@hotmail.com ( alleen als je het leuk vind hoor!! kus kus

Terug
Bovenaan