Hoi daar ben ik weer ff

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Nou zit nu weer op mijn ongi te wachten en voel al goed dat het zo door gaat breken.
Heb al behoorlijk wat krampen gehad en rugpijn, hoofdpijn en verlies al een beetje bruin? rood slijm.....
dus ik weet weer genoeg.
ik had verwacht dat het rond 21 dec al zou komen want dan zat ik weer op mijn cyclus van 31 dagen maar zit daar nu toch weer overheen.
dus ga maar weer van 35 dagen uit.
We hadden deze maand toch echt ons best gedaan (dacht ik) op naar de volgende maar weer.
Groetjes Renata, ronde 10, 29 jaar 2 kindje

ps im mijn omgeving zijn er nu echt veel zwanger. we hebben een buren groepje met bijna allemaal 1 kind en nu   zijn  ze allemaal zwanger of hebben pas de  tweede gekregen en Bram mijn  zoontje  is de oudste van de eerste dus ze dachten allemaal dat ik wel als eerste wel weer zwanger zou zijn........ nu dus nog steeds niet.
twee weten het hoor dat  we al een poos bezig zijn maar ja!
Het maakt het er niet makkelijker op voor mij.
Had er laatst echt veel moeite mee toen  we allemaal bij elkaar waren en het alleen maar weer over zwanger en de baby`s hadden.  voelde me echt een  buitenbeentje op dat moment en  moest toen echt een paar tranen laten....ze hebben het niet gezien hoop ik, want ben naar de wc gegaan en kon me weer snel bemannen.
Maar toen ik thuis kwam  moest het er toch echt ff eruit en wilde eigenlijk hier op  deze site uithuilen alleen ik had geen tijd  om achter de  computer te zitten.
Dus wil het  alsnog kwijt....
Nou weer een heel verhaal maar ik ben het weer kwijt dat is het fijne ervan.
Mijn  vriend wilt het ook echt graag hoor! maar hij is nogal nuchter, dus met hem er over praten gaat wel maar is anders  dan met jullie.
Doei!

hoi renata, ik las  net wat je geschreven hebt en vondt mezelf helemaal terug!!!!!!!!!!    ik ben ook 29 jaar en heb een dochter van bijna 2 ook ben ik bezig met een 2e kindje en is dit ook mijn 10e ronde.Het enige wat ik je kan zeggen is geef  de hoop niet op.nieuwe ronde nieuwe kansen groetjes shina.                    

Hoi,
Balen zeg dat je weet dat je ongesteld gaat worden, je had liever een leuk kerstcadeautje gewild natuurlijk.
Ronde 10 alweer, hoelang duurde het de vorige x voordat je zwanger raakte.
Balen he als iedereen om je heen zwanger is en jij niet, ik heb dan zelf zoiets van wat is er mis met mij
Maar joh het komt vast allemaal goed
Positief blijven he, ik moet zeggen dat ik zwanger worden wel zenuwslopend vind. Heb nu een ovulatietest met 2 positieve streepjes in mijn broekzak zitten. Vriendje was sporten dus ik dacht....mooi dan kan ie na het sporten zich thuis nog even bewijzen, gaat ineens de bel en staat zijn vriend voor de deur.
Balen  ze zijn nu de stad in dus ik moet wachten tot morgen.
Ach ja er zit niks anders op he.
Ik hoop dat je geniet van de feestdagen ondaks je op komst zijnde ongi.
Succes he
Liefs Rene

Terug
Bovenaan