Hoi dames

Ik wil me even voorstellen!

Ik ben Liff. Nu net 7 weken zwanger van de 2e. Als het goed is uitgerekend op 19 dec. Maar had eeen onregelmatige cyclus, dus eerst maar even de echo afwachten. Deze zwangerschap is nu al totaal anders dan de vorige! Ik ben dus benieuwd!

Groetjes Liff

Hoii
Gefeliciteerd!
Ik ken het met onregelmatig, ik had het met de maand der voor duurde het 4 dagen langer tot ik me nod kreeg dus voor mij ook afwachten tot ik echo heb en dan kan je zeker weten hoe ver je bent.

Heel veel sterkte en geniet er zeker van!

Liefs Priscilla

Hoi Liff,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik had ook een hele onregelmatige cyclus, voordat ik zwanger werd, daarom kreeg ik vorige week een echo, en mag ik over een week weer om de exacte termijn en uitgerekende datum te bepalen.
Wel weer fijn om dan weer naar de kleine te kijken.
Geniet van je zwangerschap!!

Oke, ik ben benieuwd of ik dan ook die extra echo krijg. Voor mijn eerste zwangerschap had ik een keurige cyclus, en wist ik zelf op de dag af wanneer mijn eisprong was. Dus ook precies de uitgerekende datum. Deze keer dus helemaal niet. Nou was de eerste dag van mijn laatste menstruatie 14 maart. Tel je dan wel gewoon die 14 dagen verder? Of hoe doen ze dat dan precies? Echt nav een echo denk je?

Groetjes

Mijn laatste menstruatie was 26 februari, maar mijn cyclus schommelde erg.
Het kan makkelijk zo zijn dat mijn eisprong erg laat is geweest en niet 2 weken na 26 feb.
op de vorige echo dacht de gyn ongeveer 6 weken, omdat het nog net te klein was om op te meten voor de termijn.
Met 8 weken schijnt dat net wat beter te kunnen. Dus nav de echo kunnen ze het veel beter zien.
Wanneer mag je voor je eerste echo?

Groetjess

Hoi Ma-mar,

Ik heb vandaag gebeld voor een afspraak, en ik mag 24 mei voor de echo komen. Ze wilde nog geen afspraak voor een inteken gesprek maken, omdat ze eerst willen weten hoe ver ik ben. Dat doen ze dus na de echo. Ben benieuwd! Wat kan wachten toch lang duren he! Nog een maand!!!!

Terug
Bovenaan