hoi deb

bedankt voor je reactie gisteren
ik weet inderdaad wel dat mijn eisprong 14 dagen voor je volgende menstruatie is, maar ik vind het wel raar dat mijn eitje al zo gerijpt is op dag 11 zeg maar. als hij wel 1 van deze dagen springt (zoals de gynaecoloog zegt) dan klopt mijn cyclus toch niet van 40 dagen?
ik zit nou namelijk op dag 12.
en als hij vandaag of morgen springt dan kom ik op een cyclus uit van 27/28 dagen.
ik hoorde van een collega van mij, dat een vriendin van haar, haar eisprong 8 dagen na haar 1e dag van haar menstruatie had, en die had ook een cyclus van 35 dagen...
echt vaag hahahahaah ik weet het ook allemaal niet meer haha
ik zie het wel morgen
zucht.............. pfffff
groetjes sandra
 
Hoi Sandra,

Ik ging net even forum lezen en zie ik je berichtje. Inderdaad vreemd eigenlijk dat je eisprong zo vroeg is in je cyclus. Betekend dus dat je een beetje voor de gek wordt gehouden door je eigen lichaam. Eigenlijk betekend het toch dat je vanaf dat je menstruatie stopt gewoon om de dag moet klussen en volhouden tot bijna je volgende menstruatie. Heb je de meeste kans. Heb ik met de laatste zwangerschap ook gedaan en toen was het raak. Helaas heb ik na 3 maanden een miskraam gekregen, maar ga er nu weer volledig voor.
Succes met alles en ik hoop voor je dat het gauw lukt.
Groetjes, Deb
 
Terug
Bovenaan