Hoi december mama's! Daddy speaking ;)

Hoi december moeders :)

Hier weer even een berichtje tussendoor van de trotse vader der aanstaande tweeling.

Het aftellen is begonnen; 28e week, nog een week of 8-9 gok ik zo, voordat ik mijn kleine helden vast kan houden. En potverdorie, wat doen ze het goed tot nu toe :)

Donderdag hebben we weer een controle, vorige week hebben we de 3D/4D echo gemaakt. Hoe bijzonder dat is, behoeft denk ik geen uitleg. De foto's van de ukkies staan dan ook trots in de woonkamer te paraderen. Uniek om dat mee te maken zeg. Wat ook bizar is, is dat ik vorige week het hartje zelf heb gehoord van 1 van de 2 boefjes. Rechtstreeks vanuit de buik. Ik luister vrijwel elke avond wat er van binnen bij Lynn gebeurt, gewoon omdat ik heel trots ben en omdat ik het leuk vind om met de kindjes 'te spelen'. Ze reageren nogal grappig op de vader des huizes. Blijkbaar lag 1 van de 2 direct met zijn blote bas of rug onder mij en daar hoorde ik het heel helder. Zo trots als een pauw, met geen pen te beschrijven.

Lynn heeft nogal wat klachten, dat is bekend. Die gaan verder dan alleen die rug. Ik heb een zeer druk zakelijk bestaan achter de rug en nog voor de boeg, op weg naar een mooie toekomst voor ons gezin. Elke dag als ik thuiskom, ben ik zo retetrots op mijn vrouw. Dat weet ze, want ik vertel het haar dagelijks. Probeer haar ook zoveel mogelijk te bellen/whatsappen tijdens het werk. Het is niet de meest 'leuke' of 'makkelijke' zwangerschap met die 2, maar ze doet het toch maar elke dag opnieuw. Ik probeer haar zo goed mogelijk en zo veel mogelijk te ondersteunen waar ik kan, maar sommige dingen kan ik niet wegnemen (rugklachten, obstipatie etc etc.)

Het is nu nog 'maar' 2 maandjes voordat de 2 er zijn. Wij weten dat 3 maanden teveel van het goede is, zeker met een tweeling en ook vanwege die ene vruchtzak. Er zit inmiddels een mooie toeter op bij Lynn, waar ik in ieder geval apetrots op ben. Nagenoeg alles is in gereedheid; de kamer (waar ik reuze verliefd op ben), de enveloppen zijn geschreven, de kids groeien goed en strijden dapper en het belangrijkste: een vader en moeder die ze een huis vol liefde (gaan) geven straks.

Ik hoop dat bij jullie ook alles crescendo gaat en dat jullie genieten van de zwangerschap. Ik heb ook het verhaal van Komal meegekregen/gelezen, wat je dan doet beseffen dat er iets zeer kwetsbaars ontstaat en groeit. Ook daar denk ik in het achterhoofd nog wel eens aan.

Ik wens jullie nog een plezierige tijd en meld me tzt wel weer een keertje hier :)

Grt de man van Lynn!

Geweldig zo'n trotse papa! Gelukkig ben je niet de enige ;)!

Je mag trots zijn op die kanjer van een vrouw van je. Ondanks de zware zwangerschap hoor je haar niet meer klagen dan ieder ander. De positivo!

Nog even volhouden en dan gaat het grote genieten beginnen. Lynn met haar drie mannen....het lijkt allemaal nog zo onwerkelijk dat we straks allemaal van die prachtige kindjes in onze armen mogen sluiten.

wat een trotse papa!!! Mooi hoe jij alles omschrijft en hoe liefdevol jij je gevoel voor Lynn hier even neerzet!!
Denk dat de boys zich geen betere papa en zeer zeker mama kunnen wensen!!!

Lynn, wat een super kerel heb je toch!!!

liefs

Wauw!!!! wat een mooi verhaal zeg!
Geloof me het is niet niks om papa te worden, met al die gierende hormonen van de vrouw.
En ik spreek uit ervaring jammer genoeg hahahaha.
Mijn man heeft wat te verduren zeg, maar hij gaat er zo lief en goed mee om. Hij zegt ik weet toch dat je het niet zo bedoeld en het glijd zo van mijn rug af ahh...
Gisteren zat hij me te plagen en de kleine toen dacht tie mooi effe met zijn wang op mijn buik te gaan liggen nou de kleine dacht juist van dat gaat effe niet gebeuren baffff.... hij kreeg zo een schop in zijn wang. Echt de tranen van geluk biggelden over mijn wangen, zo geweldig!
Zo van papa nee mama is nu nog eventjes lekker van mij, en moest je me maar niet plagen.

Nou ik zou zeggen man van Lynn, geniet ervan mijn man geniet ook met volle teugen.
Dit derde wondertje is o zo welkom! We hebben helaas al 1 wondertje verloren.

Liefs San

Terug
Bovenaan